Monday, November 8, 2010

Misi mencari

Uhuhuhuhu..
Tulun.. Tulun.. Tulun..
Kecian kat gua

Gua tahu, dia marah gua
Gua tau dan sedar, memang selayaknya gua kena marah
Nak menikoh tak sampai seminggu lagi
Tetiba pulak gua terhilangkan cincin masa gua bertunang ritu

Terus bakal laki gua bengang

Alaaa...Gua bukan sengaja nak hilangkan cincin tu
Cincin tu yang nak menghilangkan diri

Gua dah cari, tapi tak jumpa
Takkan gua sengaja nak letak merata-rata kot
Gua sayang lah cincin tu walaupun bukan tiap masa gua pakai

Gua ni makin kurus kat jari je
Tak boleh pakai cincin kat jari manis
Longgar
Kena pakai kat jari hantu
Kenapa lah kurus kat jari je
Tak faham pulak gua

Misi mencari cincin tu di teruskan oleh pasukan mencari iaitu mak dan kakak gua
Harap-harap jumpa balik
Gua dah sms kakak gua, kalau jumpa balik cincin tu, gua kasi upah yang special

Harap-harap jumpa balik wahai cincin ku sayang..

23 comments:

  1. Ayooo.. kena upah team csi:miami cari nih..

    ReplyDelete
  2. salam..carelessnya ko..kalau aku pun marah wei...bernilai tue cincin cenggitu huhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. ang carik betul2 weh... jgn men2

    kahwin tak hajak?

    ReplyDelete
  4. mmg wajib laki lu bengang weyhhh..hehehe.tp xpe der gua doa moga2 cincin tu jmpe.heheh.dugaan nak kawen nih der saba ok.btw lu nikah time gua konvo la haishh xsmpt gua nak makan nasik minyak lu

    ReplyDelete
  5. Haah..camane blh ilang?

    try cari dlm tandas
    ak rs ade kat situ

    ReplyDelete
  6. walaupon ade sentimental value...

    ape kate ujudkan acara sentimental n beli ja baru....

    ~~hohhoho~~

    ReplyDelete
  7. besanya ilang kat lam tandas..
    cuba godek kat sane..

    ReplyDelete
  8. woh! komfom kecik ati bakal suamimu itu.. :)

    ReplyDelete
  9. lenkali letak la dekat rantai, jadi kan buah rantai. compom x ilang punyerrr ..


    xp2 .. hang lukih jer gambar cincin kt jari manis hang.

    :p

    ReplyDelete
  10. ayokkkk~ abes lah.. lepas nih kena buat operasi pujuk memujuk plak..

    moga jumpe balik cincin tuh yek~

    ReplyDelete
  11. baca ayat kursi byk2 kali...insyaAllah...cubalah

    ReplyDelete
  12. semoga dapat jumpa balik cincin tu..huhuhu.. :)

    ReplyDelete
  13. Lasak sangat..dah hilang cincin..!

    ReplyDelete
  14. camno leh ihlang..lu makan bukak ke x?takut masuk dalam perut lak..jari kan kehcik..ke masa lu pi tandas..mesti lu letak n cabut letak mano2..xpun masa ngah adjust lubang ihdung..takut tercicir masuk dalam tuh

    ReplyDelete
  15. huhu cian tunang dh majuk la 2. kena cari smpi jumpa die pn sedih gak la 2..
    smoga misi mengesan cincin tersebut berjaya..sy

    ReplyDelete
  16. giler kentang !! lagi seminggu nk nikah cincin tunang hilang. ko tiru jer cam dalam citer ni ( tonton minit yg ke 5:10 ) ~ http://www.youtube.com/watch?v=J63ZCmtfQwQ&feature=mfu_in_order&list=UL

    ReplyDelete
  17. pala maldini - hihi. bijaknya idea ni.

    sahrom - i hate u!

    paredd - gua dah hajak byk kali dah. lu haram tak respon.

    days - huhu.

    al - gua masuk jamban tak pakai cincin okeh.

    yutaka - hahaha. takmo, nanti kena tadah telinga kena berletiyaq.

    aujinz - huhu.

    GB - ha'ah, ilang. uwaaa...

    MDT - bukan takat kecik ati, teruk kecut hati beliau tu.

    sepet - nnti hang bagi hadiah cincin kat aku boleh tak?

    kak nafira - uwaaa... huhuh.

    mario - thanks.

    rossa alina - thanks.

    relevan - mana ada lasak pun! eeee...

    one2paii - bang, nanti belikan cincin baru kat melah buleh tak bang?

    cintatehO - nak wat cmne, dh nk ilang. huhuh.

    wachak - kasi la hadiah cincin baru kat gua. hahaha.

    ReplyDelete
  18. perghhhh kenapa cincin tu leh hilang??
    kalo aku laki ko pun mau aku berleter 234 jam seminggu...huhuhu bukan cincin 20sen cik melah oiiii...

    ReplyDelete
  19. hanttwo - dah nak terhilang. bukan gua letak merata. salah gua sebab gua tak pakai cincin tu. pastu cincin tu terhilang. huhuhu.

    ReplyDelete
  20. lain kali salotep cincin kat jari!

    ReplyDelete
  21. -msgoodnite-

    hahaha. good idea. tp what point, cincin dah ilang pun. huhuh.

    ReplyDelete
  22. iye daa... gua tumpang kesian kat lu!

    ReplyDelete