Tuesday, November 2, 2010

NAK BAGI HADIAH

Hai budak-budak busuk. Maaf lah ye, Melah janji nak umumkan pemenang teka teki pada hari kemarin, tapi Melah demam pulak, jadi tak dapat nak umumkan jawapan paling tepat untuk teka teki tu.


Dan di sini Melah ingin mengumumkan, yang Platipus adalah pemenang teka teki tersebut. Jawapan yang di berikan oleh Platipus sipi-sipi kepada jawapan yang cikgu Bio Melah bagitau.


Jadi Platipus, sila emailkan nombor handphone anda ke siti_noara212@yahoo.com untuk urusan pemberian hadiah. Hehe.


Jawapan-jawapan lain, sangat lah melemahkan kepala lutut Melah, nampak sangat korang ni failed Biologi kan masa SPM dulu. Kah3x.

23 comments:

  1. hekeleh jawapan aku betul ape kalo ikut logik akal...aparaaaa!!! baik hang cakap kenapa kita bile tampo org guna tanagn x guna kaki dan kenapa bile kita terajang guna kaki x guna tangan..

    ReplyDelete
  2. ada contest teka teki ka? nasib baik guwe tak join. kalo join kompem kalah!

    ReplyDelete
  3. Salam kenal. tak perasan pulak ada contest. Dah melepas. Apa hadiahnya yek? mana tau boleh join lain kali.

    ReplyDelete
  4. tahniah platipus

    ak xtau pun ade teka tekuk ni
    huhu

    ReplyDelete
  5. tak aci la.... platipus tu cikgu bio

    ReplyDelete
  6. aku cikgu bio???aku bio la paling hanco wktu spm

    ReplyDelete
  7. cis..ini tidak adil..diskriminasi pada kaum2 yg lemah cam gua..Lu tipu gua...

    ReplyDelete
  8. alahh ... ckp jer la hang mmg nk bg palatipus tu menang.



    yg benar,
    hati berdarah sbb x menang walhal x msuk pon kontest tu.

    ReplyDelete
  9. hantwo,

    kenapa aku rasa cam nak lempang je hang nih!


    paredd,

    apa pang pang?


    GB,

    haha.kontes memain2 je.tak rugi pn tak join. ;p

    ReplyDelete
  10. bak balik duit gua..dah berpuluh-puhluh ribu gua laburkan untuk masuk contest nie..tp lu tipuhhhhh..

    ReplyDelete
  11. zezebel,
    haha. ada buat kontes sabtu lepas. so dah tamat pn kontes tu! hadiah pn tak menarik mana. tak rugi pn tak join. kihkihkih.


    Al,
    lu kena byk membaca beb, baru lu akan sedar kontes yg gua buat tu.


    Pala Maldini,
    glurpp!! benarkah platipus cikgu bio? cisss...

    ReplyDelete
  12. Sahrom,
    kalo ambik bio, tp failed cam aku nih, baik tak payah ambik. hahaha.


    platipus,
    cakap btl2, lu cikgu bio ek?


    One2paii,
    lu shadap!

    ReplyDelete
  13. sepet,
    jgn kecoh sgt, aku memang ada skendel mendel dgn platipus tu. ahakss...


    one2paii lagi,
    oiii jusuh! diam lah. lempang kang baru tau.

    ReplyDelete
  14. yeayyy!aku menang!xsia-sia aku jawap teka tekuk...tq pade semua yg sokong ak..:P

    ReplyDelete
  15. adessslaaa.. melepas sudah topup rm5~

    ReplyDelete
  16. baru leh baca blog porno ni..eheheheh sebab guna berukband sendirik..

    ReplyDelete
  17. grrr..grrrr..

    macam mane aku leh kalah???..

    ReplyDelete
  18. naseb bek aku tak join.... kalo tak mesti platipus tak menang..... =)

    ReplyDelete
  19. aku nk jugak weh!ang ade no tepon aku kan...muahaha

    ReplyDelete