Wednesday, November 3, 2010

RINDU TAK?

Serius ni gua nak tanya.
Lu orang kena jawab serius jugak.
Jangan main-main.
Kalau main-main, nanti gua lempang 3 das!!!
Deshummmm...


Lu orang rindu tak kat budak nama Gadis Comel tu???
Rindu tak???


Sejak gua jadi Melah ni, gua tak de feel lagi dah nak hapdet blog
Jiwa gua bagaikan terbang melayang ke Pulau Jarak
Kosong





Gua sebenarnya rindu nak jadi Gadis Comel.... Uwaaaa.....

13 comments:

  1. ahdecit..muke cam melah..ado hati ekau nk jadi Cohmei..cohmei tul lu nie..senja2 nie nak buek lawok..pedih usus eden melihat gayo lu nie..adoi la..ehkau nie buang tehbiat yoo..rindu la bagai..sedau lah melah..lu nie melah..buhkan laei chomei

    ReplyDelete
  2. SABAQ..jgn hang terbang ke jerejak..hang melayang minda je dh cukup heheheheheh

    ReplyDelete
  3. dah lupe pon ngan gadis comel tu...
    haha..=p

    ReplyDelete
  4. ahahahha! aura Melah xmai nk update blog tu...kak cadang hg guna nama kuda kepang ka pulak.kut2 aura tu masyukk..huekekeke!

    ReplyDelete
  5. tu la buat perangai lagi nak jd melah gua pon exceli rindu kt gc.watak melah mcm sgt cliche heheh..tp gua bia kan je la mane tau nih siptom org nak naik pelamin hehehe

    ReplyDelete
  6. M.E.L.A.H
    oke le tue..
    selamat naik pelamin ye...ekekeke

    ReplyDelete
  7. lu dahtak comel. terima jelah seadanya

    keh

    ReplyDelete
  8. Kome suka Melah ajer..elok sangat Gadis Comel tu sudah lari..buat semak hidung jer..Wahaha!

    ReplyDelete
  9. aku lupa apa aku nak cakap bila baca komen mofasad, hahaha

    ReplyDelete
  10. one2paii - setannnn!!!

    sahrom - jerejak?? tak mo. ada hantu.. grrrr...

    atsuko - uhhh..sampai hati!

    kak anis - kuda kepang??? awat pelik sgt nama. tak glemer langsung. bagi hat glemer lah sikitttt..

    days - kannn.. melah, nama tak bombastik sgt!!! gadis comel is the best. haha. pasan lak.

    anak muo - hihi. thanks. ;p

    mofasad - ngok!

    relevan - ishhh..tak baik tauuuu...

    KOG - jahat sama macam mofasad jugak! uwekkk...

    ReplyDelete
  11. ape buktinya hang ni comel?? di hidung kah?? dipipi kah?? dimuka kah??

    ReplyDelete
  12. hantwo - apa kes? tarak puas hati kah? hahaha. kat semua. tahu tak, semuaaaaaaaa....!!

    ReplyDelete