Friday, November 26, 2010

Rindu tak???

Rindu sama gua tak??? Hihi. Gua rindu sama lu orang.

25 comments:

  1. hai pengantin...nak tgk gambaq oiii....

    ReplyDelete
  2. Kasi ltk itu gambar byk2 la..
    dahla x smpt nk pegi ritu..

    ReplyDelete
  3. dah baca entri khas aku untuk hang tak??? kalau lum..link kan la hehehehe...

    ReplyDelete
  4. rindu2!! nak tengok gambar kawen!!!

    ReplyDelete
  5. tak baik rindu isteri orang...hohoho

    slmt kembali ye sis...

    ReplyDelete
  6. sebab rindu la aku buat onar kat blog adik hang. hahaha

    ReplyDelete
  7. rindu macam nak mati..haha!

    hy pengantin baru :) [sambil lambai2 tangan]

    ReplyDelete
  8. muka pengantin terkejut yang ada kat gua nie gua nak publish kat mane nie ha.. keh3x

    ReplyDelete
  9. rindu....rindu serindu rindunya...hehee

    ReplyDelete
  10. rindu rindu rindu...
    lah dah kahwin ker??
    terlepas caramel nak mkan nasi minyak dye..

    ReplyDelete
  11. rindu sikit2 je boleh.. nanti cik abang comel jeles.. kuikuikui

    ReplyDelete
  12. hang jangan nak mengelat. tempek barang 4, 5 keping gambar kawen hang.

    ReplyDelete
  13. rinduuu ! laki ko tak kasi blogging lagi ke?

    ReplyDelete
  14. rindu blakang kire.skang cpt cite pasal amzing je kawen tu kat gua..cptt der lu dh janji heheh

    ReplyDelete
  15. dah dah dah!

    cepat ke belog guwe. kamu dah kene tag.

    udah2 le tu. lalala

    ReplyDelete
  16. hepppp. gadis comel kena tukar nama. bini comel ker...

    ReplyDelete
  17. xremaja la kalo xmen blog wei hehehe..

    ReplyDelete