Thursday, November 4, 2010

Yang Hitam Manis Pandang Tak Jemu, Pandang Tak Jemu

Hitam manis, yang hitam manis
Pandang tak jemu, pandang tak jemu...


Oh yeahh.. Gua lah tu.. Lagu tu cerita pasal gua..Gua kan hitam manis, jadi kalau pandang memang takkan rasa jemu.. Hahaha.. Sekali pandang, rasa rindu.. Dua kali pandang, terasa sayang.. Ini kan pulak kalau hari-hari pandang gua.. Boleh jatuh cinta tau.. Kahkahkah..

Untung kulit hitam manis ni.. Tengok, special woo.. Sampai ada yang sudi buat lagu dan nyanyi lagi.. Auwww,, Serius gua shy-shy cat.. Tak payah lah kagum sangat dengan kulit hitam manis gua ni.. Gua tau gua comel, tapi jangan puji lebih-lebih, nanti gua terasa kembang sebanyak 3 inci pada lubang hidung gua.. Ohhhh...

Orang yang kulit putih, ada ker lagu pasal lu orang? Hahaha.. Tak apa lah.. Sabar okeh.. Tunggu lah, mana tau Ajai ada buat lagu special untuk lu orang yang putih ni.. Hihi..



Hitam manis, yang hitam manis
Pandang tak jemu, pandang tak jemu...lalalalala...

31 comments:

  1. WE WANT MELAH! WE WANT MELAH! WE WANT MELAH!

    ReplyDelete
  2. aa aa eh...lagu putih melepak takde...ekeke adoi...aku kena buat ni...lagu untuk aku takde...ekeke

    ReplyDelete
  3. i hitam manis. berani cuba pandang2? :p

    ReplyDelete
  4. meh luhbang hidung luh jap..gua nak outer ckit..nk betulkan allignment jap..kasi lebar dan kembang..meh mehlah..abg tolongkan..lu lu semua pegang tgn melah..gua nk outer nie jap

    ReplyDelete
  5. yeszaaaaaaaaaaaaaaaaa... tukr nama

    ReplyDelete
  6. sedapp lagu nie .. lagu lama nieh
    hitam2 tuu menawan .. kalau putih duk nak marah jer .. mcm cuke .. hehehe

    ReplyDelete
  7. hang dok meroyan apa ni weiyhh?? kejap melah .. kejap gadis chumel. haku tau la hang tengah dok cuak tuh..sabaq na ..



    :D

    ReplyDelete
  8. ehhh ... lupa plak nak cakap.
    haku pon hitam manis jugak.

    hitam itu menawan qalbuu ... hokeyy ..


    hehehhe ..

    ReplyDelete
  9. hitam x manes la tp maskulin hehehe lu maskulin ke der?

    ReplyDelete
  10. kasi upload pic dekat blog lu. wa nk tengok tang mana manis nyer lu ni ... ahak33

    ReplyDelete
  11. adehh..

    mana mau ?

    Melah ke Gadis Comel..

    fenin-fenin...

    ReplyDelete
  12. ahaha.
    hidup si gadis hitam manis!!

    ReplyDelete
  13. Hitam manis laaa besttt!!!

    Tak gelap berjemur..koh koh koh..

    mane Melah?

    ReplyDelete
  14. melah..dimanakah kau..di jenny yunk ke penang ? huhuhuhuh

    ReplyDelete
  15. tambah straberi lah..baru lagi manis

    ReplyDelete
  16. gimme 5 melahhhh...

    wa takde la itam sgt tapi sunburn terok. bole la tu kan?

    ReplyDelete
  17. hahahahaha... boleh plak cam tuh~ cantik pon cantik lah~

    melah kena tendang plak ke???

    ReplyDelete
  18. oyeah!!!

    gadis comel dah wujud balik..
    keh keh keh =D

    ReplyDelete
  19. alaaaa..
    tak putih, tapi tak hitam manis jugak..
    (T.T)

    ReplyDelete
  20. weiii aku ni hitam legam....ade x lagu untuk aku??

    ReplyDelete
  21. pala maldini - haha. tak kuasa gua dengan melah tu.

    mario - ok, buat la weh. kot2 lagu tu boleh kalahkan lagu hitam manis gua tu. hehe.

    gadis bunga - mostly org utara memang hitam manis kot. hihi. ;p

    manje - which one u prefer? ohhh.. i speak hengelish pulak. haha.

    one2paii - setannnnn!! haha.

    kila - haha. tukar atas permintaan ramai. haha. aku tipu!!

    ieda - awk putih ker itam manis ni? hihih.

    relevan - pasaipa, tak leh nak hepi ka? hihih

    sepet - merepek kah aku?? ohh.. tidak lah. haha.

    sepet lagi - ang hitam manis? rasa macam ang ni hitam ja, manis tarak. haha.

    echah maisuri - haha. puji ko, puji diri aku jugak. 2 in 1. ;p

    rara - hitam takmo lah, nak hitam manis. kalo kulit hitam, tak lawo lak. haha.

    days - lu feminin, gua yg maskulin. haha. maskulin lah sgttt... kohkohkoh.

    hanafijaafar - i know, u miss me rite? kahkahkah.

    wachak - hahaha. JANGAN HARAP!!! hahaha.

    kak azrina - buleh ka nak pakai nama ni sampai ke tua? hahaha.

    anitadahahs - tp ko ni aku nampak bukan hitam manis, tp putih soya. haha. apa aku melalut ni. grrr..

    aujinz - ohh..bijak la jawapan ni.haha. melah sudah berambosss... lalala. haha.

    sahrom - aku nak pakai je nama GC ni sampai aku beranak pinak. amacam? hahaha.

    hentakbelipat - stroberi cicah cekelat ker cicah kicap? alololo.

    brutalsolo - haha. cisss..mcm menggelikan je. hmmmm...

    6 september - haha. macam tak caya ja.

    kak tijah - sila pakai fair & lovely, nescaya anda nampak putih gebusss.. hahah.

    fndrocka - tang rambut ja? haha.

    hiro - pehal skema sgt ni weh? kehkehkeh.

    kak nafira - kali ni taktau la kena tendang ka, kena sepak bontot ka. haha.

    nadia - haha. poyo je. ;p

    rebelle me - abih tu apa, kelabuuu hasapp kah? hahaha.

    hantwo - lagu untuk lu, nnti lah mintak saari amri gubah. ;p

    MDT - MDT masuk kategori putih2 pink gitu. hihi.

    ReplyDelete