• News

    17 January, 2011

    apa la lawak sangat operator tu

    aku failed BM atau orang kat syarikat telco tu yang failed BM.kah3x. jangan buat lawak petang-petang ni weh. aku dah la lapaq, suka hati je buat lawak. sat lagi aku gelak-gelak, tertelan telefon macam mana? jenuh doktor dan misi nak tarik telefon tu keluar dari kerongkong aku. aku pun risau, nanti aku gelak kaw2, orang ingat aku gila vavi lak. mujur dah kawin, kalau belom maunya takdak lelaki yang mau kawin dengan aku. haha.

    yang biasa aku dengar, operator telefon akan cakap, nombor yang anda dail tidak dapat di hubungi. tapi yang kali ni aku dengar, rasa nak jugak aku tarbiyah operator tu yang tatabahasa dia tu salah. kesian lah sangat, aku takut operator telefon tu teriak ja kalo kena tarbiyah dengan aku. almaklum la, sapa suruh kementerian pendidikan tak ambik aku jadi cikgu. haha. perabih duit aku saja beli no. pin kat BSN. haha.



    "nombor yang anda dail, tidak di pakai"


    nak pakai celah mana woi? haha. teriak cikgu BM kalau ada murid-murid yang tulis macam ni. sob3x.





    ni gambar aku masa kecik-kecik dulu
    suka sangat lari-lari kat lavendar farm milik Oprah Winfrey
    kami dulu berjiran ja
    hidup berjiran, mana boleh sombong-sombong kan
    haha

    16 comments:

    Hanis Azla said...

    klu nak tumpang berlari kat lavender farm jiran sebelah tu agak2 dia kasi tak? teringin jugalah.. he..he..

    Siti Noor Aminah said...

    hanis azla: hmm.. kena mintak permission kak oprah dulu. takot dia tak bagi. huhu. lgpn kena berjiran dgn dia dlu. kah3x

    matahati-aishahazhar said...

    Salam..

    tu bukan tak pandai bm.. saja je nak membodohkan diri

    ieda said...

    hahahahhahahah sabor jer lahhh ....
    nie bukan x pandai BM dikk .. nie loghat nie .. loghat cinoo heheheh

    platipus said...

    buat malu je ckp macam tu

    naseb baik aku bukan cikgu bm

    keh2

    Pala Maldini said...

    rambut nko blonde eh..? I like.. Hehe!

    gadisBunga™ said...

    kat ladang martha steward ada macam2 gak. rugi kamu tak lari2 kat situ. huhu~

    psstt...dah pandai bervavi. vagusss....hahaah~

    Unknown said...

    cehhh....failed BM teruih.ahahha..pergh..lu dulu rmbut blonde ye...nasib baik dh bertudung skrg.kalau idakk..pasti rmai tergoda.heheh

    -MsGoodNite- said...

    operator mesin ke mende woi...? gile punya tatabahasa... hahaha

    De Mois said...

    Wakaka..suka2 ye operator ni. Salam perkenalan

    Terbaru di SuaraSendiri
    Utama : Wikileaks - Laporan Ananda untuk PDRM

    Aleen Aiden said...

    sesuai sgtla sgn ang 2.2 2 senget.kah3

    HaN WarreN said...

    hahahah berangan sebelah rumah oprah...oprah tu sebelah umah opah aku la...

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    kalau jumpa Oprah tanya dia macam mana boleh dia boleh kurus sangat sekarang ni?

    aNiS tHe BumbleBee said...

    dia pakai celah ketiak woii..hahahaha!


    ingatkan kena adik beradik dgn oprah..kikikiki!

    Cik Anita said...

    tak tahulah aku nak komen pasal talipon tadi tu ke, komen pasal muka ang kecik-kecik. teruja oh aku muka ang comel gilaa..haha

    NER said...

    operator rangkaian apa tuh? (skema gila ayat)

    Total Pageviews

    My Followers