Monday, January 17, 2011

apa la lawak sangat operator tu

aku failed BM atau orang kat syarikat telco tu yang failed BM.kah3x. jangan buat lawak petang-petang ni weh. aku dah la lapaq, suka hati je buat lawak. sat lagi aku gelak-gelak, tertelan telefon macam mana? jenuh doktor dan misi nak tarik telefon tu keluar dari kerongkong aku. aku pun risau, nanti aku gelak kaw2, orang ingat aku gila vavi lak. mujur dah kawin, kalau belom maunya takdak lelaki yang mau kawin dengan aku. haha.

yang biasa aku dengar, operator telefon akan cakap, nombor yang anda dail tidak dapat di hubungi. tapi yang kali ni aku dengar, rasa nak jugak aku tarbiyah operator tu yang tatabahasa dia tu salah. kesian lah sangat, aku takut operator telefon tu teriak ja kalo kena tarbiyah dengan aku. almaklum la, sapa suruh kementerian pendidikan tak ambik aku jadi cikgu. haha. perabih duit aku saja beli no. pin kat BSN. haha.



"nombor yang anda dail, tidak di pakai"


nak pakai celah mana woi? haha. teriak cikgu BM kalau ada murid-murid yang tulis macam ni. sob3x.





ni gambar aku masa kecik-kecik dulu
suka sangat lari-lari kat lavendar farm milik Oprah Winfrey
kami dulu berjiran ja
hidup berjiran, mana boleh sombong-sombong kan
haha

16 comments:

  1. klu nak tumpang berlari kat lavender farm jiran sebelah tu agak2 dia kasi tak? teringin jugalah.. he..he..

    ReplyDelete
  2. hanis azla: hmm.. kena mintak permission kak oprah dulu. takot dia tak bagi. huhu. lgpn kena berjiran dgn dia dlu. kah3x

    ReplyDelete
  3. Salam..

    tu bukan tak pandai bm.. saja je nak membodohkan diri

    ReplyDelete
  4. hahahahhahahah sabor jer lahhh ....
    nie bukan x pandai BM dikk .. nie loghat nie .. loghat cinoo heheheh

    ReplyDelete
  5. buat malu je ckp macam tu

    naseb baik aku bukan cikgu bm

    keh2

    ReplyDelete
  6. rambut nko blonde eh..? I like.. Hehe!

    ReplyDelete
  7. kat ladang martha steward ada macam2 gak. rugi kamu tak lari2 kat situ. huhu~

    psstt...dah pandai bervavi. vagusss....hahaah~

    ReplyDelete
  8. cehhh....failed BM teruih.ahahha..pergh..lu dulu rmbut blonde ye...nasib baik dh bertudung skrg.kalau idakk..pasti rmai tergoda.heheh

    ReplyDelete
  9. operator mesin ke mende woi...? gile punya tatabahasa... hahaha

    ReplyDelete
  10. Wakaka..suka2 ye operator ni. Salam perkenalan

    Terbaru di SuaraSendiri
    Utama : Wikileaks - Laporan Ananda untuk PDRM

    ReplyDelete
  11. sesuai sgtla sgn ang 2.2 2 senget.kah3

    ReplyDelete
  12. hahahah berangan sebelah rumah oprah...oprah tu sebelah umah opah aku la...

    ReplyDelete
  13. kalau jumpa Oprah tanya dia macam mana boleh dia boleh kurus sangat sekarang ni?

    ReplyDelete
  14. dia pakai celah ketiak woii..hahahaha!


    ingatkan kena adik beradik dgn oprah..kikikiki!

    ReplyDelete
  15. tak tahulah aku nak komen pasal talipon tadi tu ke, komen pasal muka ang kecik-kecik. teruja oh aku muka ang comel gilaa..haha

    ReplyDelete
  16. operator rangkaian apa tuh? (skema gila ayat)

    ReplyDelete