• News

    14 January, 2011

    gila babi

    boss suruh call syarikat ni
    sebab nak hantar PO

    call ofis, tak dapat
    gigit wayar tepon ka orang opis ni
    try call handphone pulak
    dapat!

    "encik, tadi saya call ofis tak dapat"-aku
    "yer, line tepon kat ofis tu gila babi sikit"-dia

    sembang pung pang pung pang
    dia cakap nak datang ofis, ambik sendiri PO tu

    "ye pakcik, nak cari sapa?"-aku yang sopan
    "nak cari GC, dari syarikat blahblahblah"-dia


    confirm terkejut!!!
    orang yang aku call tadi adalah seorang pakcik
    pakai kopiah, tua-tua sikit sebaya ayah aku rasanya
    nama pun ada title Haji kat situ
    rock gila, cakap gila babi
    ingatkan ayat gila babi tu, remaja riang macam aku je sebut
    takkan orang yang title haji pun sebut gila babi
    grrrrr...
    tak pasal-pasal dapat title pakcik gila babi rock



    sekian, dari aku yang tak pernah jumpa babi dalam kebun getah
    selamat berhujung minggu





    (zahra yang rimas sebab di paksa pakai tudung-melentur buluh biar dari rebungnya.kah3x)

    rindu budak kecik ni sangat-sangat
    rasa macam nak letak gambar dia je dalam blog ni
    haha

    15 comments:

    Anonymous said...

    lepas ni boleh letak gambo anak sendiri plak...hehe!

    Yunus Badawi said...

    Ramailah org tua yg guna perkataan gila babi.

    Besar ke nilai PO tu sampai dia datang ambil sendiri? Tak nak bagi PO kat sykt saya ke? ngeeee

    aNiS tHe BumbleBee said...

    apa la pakcik ni..len kali kata la gila khinzir kan...kan...

    ~fais~ said...

    mmg rock r...

    platipus said...

    dah tak sbr nak dpt ank la tu..keh3

    Unknown said...

    perghh..sempoi je pakcik.eheh

    ardzmarn said...

    orang tua tapi hati muda..

    macam saper tah..

    ekekeke..



    .

    Pala Maldini said...

    haha! sempoi... mungkin dia tau yang dia cakap ngan orang muda kot.. ? tu pasal kena pakai "ayat" orang muda..

    gadisBunga™ said...

    pergh. giler vavi lah!

    Aleen Aiden said...

    jumpe bersemuka aku memang xpnah.kene kejau dalam semak pnah.bahaha

    Dr K said...

    pernah jumpa tak pakcik yang cakap "kewl"

    :)

    PO tu hape?

    press oren ke?..hahhaa

    Carnation said...

    aku dah perasan hang dah mula letak gambaq anak menakan hang dalam setiap entri



    aku syak pembawak budak tu. baik hang p check. haha

    Anonymous said...

    pak cik skang dah stendet cam remaja..haha.. u rock la pak cik

    Anonymous said...

    salam

    hehe pakcik pakcik... mak kita ckp tak baik cakap b*** tau ~

    Siti Noor Aminah said...

    MDT - anak kucing ek? haha.

    YB - hihi. company YB deals dlm bisnes apa? kat sni shipping company.

    kak anis - gila khinzir itu lebih sopan kan. haha.

    fais - kasi can kat pakcik2 nak jadi rock. haha.

    platipus - nak ambik lu jadi anak angkat gua nak tak? haha.

    echah - pakcik ni memang sempoi gila. keh3x.

    abg man - ntah, macam lu kot. haha.

    pala maldini - ok, aku memang muda pun. ekekeke.

    GB - haha. sopan sikit kalo pakai gila vavi. kih3x

    aleen - apakah pakcik itu mengejar lu ke dlm semak? grrrr...

    daddy ziyyad - kewl? blom lg, future maybe. hihi. PO tu purchase order. hehe. preshhh oren pn bolehhh.. hihi.

    six september - haha. aku rindu budak kecik tu. jgn salah paham. lempang kanggg... grrr..

    misz laila - jiwa masih remaja, walopun usia dah senja. kah3x.

    manje - salam. bagus nya anak mak nih... hihi.

    Total Pageviews

    My Followers