• News

    11 January, 2011

    insaf, tak mahu seksi lagi!

    sejak beliau lahir kat muka bumi ni, beliau memang masuk kategori seksi.
    bogel tu bagi beliau, adalah biasa-biasa saja.
    beliau langsung tak ada rasa malu.

    tapi kini beliau dah insaf.
    cukuplah kalau dulu beliau seksi-seksi.
    sekarang sempena tahun baru 2011, beliau ingin berubah.
    berubah ke arah yang lebih baik.
    beliau nak jadi muslimah sejati.
    perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik.

    lihatlah transformasi beliau, sebelum dan selepas beliau insaf.


    sebelum insaf.



    'awak dekat, nanti sy tendang awak. tengok kaki saya nih.'- kata budak
    itu seandainya ada yang berani dekat.


    hampir-hampir nak insaf




    'saya masih tak ada gigi'




    'saya rimas tak tau pakai tudung macam ni. tudung macam dato'siti nurhaliza tak ada?'



    sesudah insaf




    'salam semua. saya dah insaf, saya janji takkan seksi lagi'.




    

    29 comments:

    kata kila said...

    assalamualaikum

    Yunus Badawi said...

    Belikanlah dia tudung ariani hehehe

    sahromnasrudin said...

    alhamdulillah..pakaikanlah dia baju kurung kedah..
    p/s: apsal tukar wajah blog???

    kucingorengemok said...

    kah kah kah, kau main²kan je budak kecik tu ye!

    alien said...

    comel yg last tu

    Anonymous said...

    haha! mengong tul makcik dia... :P

    Dr K said...

    hehehhe...saya & wife pun ada pakaikan tudung kat anak lelaki saya umur 2 tahun ni..saja try test...

    Puan Besar Shag Yahaya said...

    Tomelnya! Hehehe :D Shag mai dr belog Kila. Katanya, laksa GC sedap. kiki :P

    Entri terbaru Shag : Dato' Siti Nurhaliza dan Nurul Syakirin. Ada kaitan?!

    Anonymous said...

    kiut sungguh! (^_^) ~

    hentakbelipat said...

    kehkeh..comel..tapi bagus la mase kecik dah bagi clue2 suruh pakai tudung..xde la liat beno nanti

    aNiS tHe BumbleBee said...

    koh3x!!! sok zahra besaq,siap laa hangg!!

    Siti Noor Aminah said...

    arghhh.. penat gila dah reply komen semua org td, tengok2 tenet tak connect, terus hang. bodo punya tenet.

    Relevan said...

    Bagus2 begitulah..jangan seksi seksi..nanti uncle jentik hidung tau..

    sahromnasrudin said...

    WOW..KILA buat entri khas utk hang la..baguih nor....

    Siti Noor Aminah said...

    relevan- meh sini nak jentik hidung uncle balik. haha.

    sahrom- dah baca. haha. hampeh je.

    ujee said...

    hahahhaaa..gambar yg pakai tudung pink belang hitam tu sgt lah comeyyyy...aku geggeeettt kang pipi & jari dia...mesti ko x kesah kan?

    Siti Noor Aminah said...

    ujee-nak rasa kena lempang dgn aku, try arr. grrrrr.. aku garang, sbb aku syg sgt2 budak kecik ni.hehe.

    mario said...

    bagus...bagus...ekeke

    gadisBunga™ said...

    serkup belakang je. cukup aa..hahaha~

    Days said...

    aiseyh cumel sungguh..lu beli die selendeng la weyh kasik anggun lebeh skett

    Carnation said...

    pipi dia aku gerammmmmm
    aku perasan dagu dia ada lekuk. kannnnn??? ka aku salah nampak



    cewahhhh tukar background tuh

    one2paii said...

    bagus..lu pun kena la berubah..jangan jadi cam die lagi..janji tau..? bgus2

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    kekeke...
    bertuah punya makcik..

    comelnya dia...
    geram betul kat pipi tu..

    platipus said...

    amboi..dah ada anak?

    ahmad humairi said...

    assalamualaikum,

    Gadis yang Comel...jenuhla pipinya kena cubit...

    sepet said...

    kiut nye weiiiii ... geram ngn pipi dia tuh..

    salam ustajah.

    HaN WarreN said...

    nape tangkap kepala je??? kalo tangkap 1 badan mesti kantoi sebab pakai suar pendek hehehehe...

    Siti Noor Aminah said...

    mario- marilah kita sama2 menginsafi diri. ;p

    GB-serkup belakang ka serkup kepala? haha.

    days-aku nak bg tudung bawal aku yg lama2.haha.

    six september-haáh, dagu dia lekuk. mewarisi dagu aku jgk tu.haha.

    tukar cat sikit derrr.. hihi

    one2paii-ciss betui. aku mana ada seksi woi. lempang kangggg..

    kak reen-ni yg dok teringat kt dia sgt2. huhu.

    platipus-merepek! ni anak sedara okeh. ;p

    cikgu ahmad humairi-ni budak2 kecik sllu picit pipi dia. kesian zahra. hehe.

    sepet-salam kak cepet.haha.

    hantwo-lu jgn ngada2, dia agak seksi masa tu. haha.

    mun said...

    aaaaaaaa comel gilaaaaa!!!

    Total Pageviews

    My Followers