Monday, January 3, 2011

kembali bersiaran

kembali bersiaran setelah beberapa hari bercuti dengan riangnya . (riang lah sangat, batuk masih menyerang.. konggg konggg konggg).

dah cuti lama nih, idea nak menulis memang dah ke laut China Selatan. nak kejor pun tak larat der, biar je lah idea tersebut ke laut. babai idea. hehe.

dalam beg, ada sekarung cekelat HACKS hitam, buat bekal batuk konggg konggg konggg lagi. dua pek fisherman's friend dah berjaya berada dalam perut.




ps: janji dengan Pia dengan Kila, nak ajak makan laksa kat umah. sabar ye budak-budak lapaq, nanti aku buat laksa okeh. bagi aku betul-betul sihat. bila dah sihat, baru lah dapat menghasilkan laksa yang sedap dan bermutu tinggi. kehkehkeh.

22 comments:

  1. batuk ang masih unik spt biase.kah3

    ReplyDelete
  2. gua tak tau betul ke tak, tp hakcks hitam tu tak bagus sbb mengandungi pendaflour yg dlm lampu kalimantang tuh.... elok hang jgn makan lagi.

    ReplyDelete
  3. aleen: unik dan menyakitkan tekak. jahat ang gelakkan batuk aku. hate you very strong!!!

    msgoodnite: glurpp.. terus aku melemparkan hacks tersebut ke dalam tong sampah!!!

    ReplyDelete
  4. laksa perisa kuman batuk pun ok apa?! :)

    ReplyDelete
  5. nape batuk hang lame sangat??? g cek sepital wooooo takut saspek JE hahahaa...

    ReplyDelete
  6. KOG: haha. cara mudah nak spread batuk. grrr...

    hantwo: bengong hang nih. mintak la tu aku kena JE bagai. uwaaaa....

    ReplyDelete
  7. bestnye laksa..:)..moga cepat sembuh..:)

    ReplyDelete
  8. takkan laksa je..utk aku plak paling koman ikan siakap bakaq hahahaha

    ReplyDelete
  9. cikceriacorner: thanks. tak tau bila nak sembuh nih.haha. makin lambat lagi la nak belanja laksa.

    kila: haha. tunggu jgn tak tunggu. ekekeke.

    sahrom: ikan siakap baka1? utk hang, ikan temenung bakaq kira dah ok dah. haha.

    six september: hehe. blom jadi lagi weh, masih dlm perancangan.

    ReplyDelete
  10. kalau gula2 hacks hitam tu digantikan dgn dark cekelat...agak2 baik tak batuk kamu tu? :D

    psstt..kamu dah buat saya rindukan laksa mak saya kat rumah skrg. grrr...

    ReplyDelete
  11. selamat kembali bersiaran !.. :)

    ReplyDelete
  12. weyh aku nak rase laksa jugakkk hehe

    ReplyDelete
  13. GB: dark cokelat buleh buat kita gemuk tak? grrr...

    laksa.. oh laksa.. oh laksa.. hehe.


    relevan: selamat oh selamat..

    days: laksa ada dijual di kedai, hapa igt aku bukak kedai laksa.. haha.

    kak nafira: baru plan je nak buat, buatnya, blom lagi... keh3x..

    ReplyDelete
  14. jemput2 menulis balik..nak bace nih

    ReplyDelete
  15. selamat kembali dan cepat sembuh...

    ReplyDelete
  16. hang tunggu bulan 3,kami nk pi serang umah hg plak.bley??

    ReplyDelete
  17. nak jugak laksa bermutu tinggi seperti didakwa itu..

    ReplyDelete
  18. mario: tengssss


    kak anis: nak balik ka bulan 3 ni??? balik teruih ka?


    kak pnut: haha. perlikah????

    ReplyDelete