• News

    13 January, 2011

    khairul fahmi dah dapat bonus, mau ajak beliau pergi shopping

    kah3x. agak-agak nak kena lempang dengan awek beliau, sila cuba. hahaha. semalam tengok berita, kerajaan dah bagi insentif dekat team bola yang menang piala suzuki AFF baru-baru ni. alhamdulillah, rezeki. banyak jugak tu. tu yang ada hati nak ajak khairul fahmi pi shopping. kih3x.

    kalau awek dia tau, takkan la dia sanggup nak datang lumut ni semata-mata nak lempang gua. derrrr.. ada berani ka mau lempang jurulatih silat pulut peringkat kampung ni woiii? hahaha. sekali aku bukak kekuda je, dah kecut awek khairul fahmi.

    for khairul fahmi, nanti jangan lupa bawak saya pergi shopping tau. duit tengah banyak tu, tak apa kalau belanja saya sikit. hihihihhi. suka sangat muka awak yang macam orang korea tu. hahahaha.



    grrrrrr... mau lari. laki gua sudah tau gua ajak khairul fahmi pi shopping. srettttttttttttttttttttttttttttttttttttt...





    zahra gelakkan gua bila tau gua kena marah dengan laki gua.
    hampesss punya anak menakan..
    hahahaha..


    

    15 comments:

    Kancilbiru said...

    amboi....jangan curang bila di kejauhan...ekekee

    Siti Noor Aminah said...

    kak KB- kejauhan? mana ada. sy tinggal dgn mr.GC lah. hihi.

    sepet said...

    masalah nye, kairul fahmi tu kenal hang ka dak???


    :D

    sepet said...

    masalah nye, kairul fahmi tu kenal hang ka dak???


    :D

    HaN WarreN said...

    hahahahah ingat skit hang tu dah berlaki...so xleh nak ngorat2 lagik!!!

    Pala Maldini said...

    aku dapat rasakan.. laki nko memang terpaksa-rela-bersabar .. masa couple2 dulu, sah dia tak tau..

    Dr K said...

    Ramai wanita Malaysia jatuh hati dgn si K.Fahmi yang ada korean looks itu..Hmmm...kesian pada coach Rajagobal..dia pun ada korean looks, kenapa takde sapa pun yang crash kat dierrr? Tak adil sungguh..

    sahromnasrudin said...

    wah!!! suamimu adalah kairul fahmi sejati....hormatilah ia huhuhuuh

    platipus said...

    khairul fahmi bru belanja aku td..keh3..


    tipu je!..grr

    cikceriacorner said...

    hehehe..nak minta rajagopal belanja la

    || NaFiRaa || said...

    hahaha.. KF simpan nak kawen lor.. mana leh banjer suka hati..muahaha

    Unknown said...

    hahaha...xsngka pndai bukak kekuda.ehhehe

    Carnation said...

    kalau apek ni kacak nak jugak aku goda dia ajak shopping

    tapi dia tak kacak

    tak jadi la nak goda

    en_me said...

    chomeyyynyerrr..

    NER said...

    wa..tu gambaq Aaa kami!

    Total Pageviews

    My Followers