Friday, January 28, 2011

khodokuit betuiii!!

ciss.. pandang aku macam aku ni bunian je.. tak pun macam aku ni halimunan.. dok tercangak je kat depan ni, langsung tak bagi pun limau sekotak kat aku.. sampai hati.. habis kurus cacing dalam perut ni  sebab tak makan limau.. sampai hati kau wahai encik supplier, bagi kat golongan bos je.. mentang la aku bukan bos, tak bagi limau sekotak kat aku..

memang dasar khodokuittt salty shit nose!!!

tengok arr.. lagi lima kotak limau yang encik supplier letak kat pantry tu, aku nak cilok masukkan dalam beg. ni untungnya pakai beg murah yang besar gedabak nih. boleh isi limau banyak-banyak. alkisahnya, dulu kena beli limau tiap-tiap minggu kat giant manjung, sekarang tidak lagi!! dah jimat duit sebab dapat limau priiii...

pandang kiri, pandang kanan, tengok depan, tengok belakang, tak da orang, terus pegang dua bijik limau dan bergerak ke meja, dan masukkan limau dalam beg. beberapa minit kemudian, aku akan ke pantry lagi, angkut lagi dua bijik limau sehingga aku yakin limau dalam beg dah tersangat berat dan boleh buat bahu kanan aku senget sebelah seperti seorang yang beriman, sebab pahala terlalu banyak sampai senget bahu kanan.


limau je, angpow tarak! sob3x

11 comments:

  1. wei..meh sini..aku ada berkotak2 limau..dan nak tercirit birit ni ha asik melantak limau....

    alamak...ini dah masuk seploh kali aku nak terkucil lah....hehehehe..

    ReplyDelete
  2. mintak la kat bos sikit...ekekeke

    ReplyDelete
  3. Aduh, sihat dan gemuk le cacing dalam perut tu nanti!
    Dapat full vitamun C

    ReplyDelete
  4. makan durian lagi sedap weh....hihihi~

    ReplyDelete
  5. msih blum merasa limau dithun ini

    ReplyDelete
  6. haha! limau nipis ko nak tak?kat rumah ada je bykk ni.. *tetiba.. XD

    ReplyDelete
  7. keh2..hambek jgn xhambek.sape suh letak kt pantry..kui9

    ReplyDelete
  8. batuk dah ni ...

    makan banyak sangat.




    pst: kalo dekat boleh pass-pass. berkotak-kotak ada. 2-3 hari ni dok bagi jiran2 aje..

    ReplyDelete
  9. kat tempat keja maksu , bukan sj supplier kedekut, bos pun kedekut.... hampeh

    ReplyDelete