• News

    24 January, 2011

    TOMOK YANG BUKAN MOMOK

    Mula-mula nak cakap yang aku menigdam nih! Mengidam nak lempang orang yang kata aku mengidam. Haha. Berani membuat onar di blog aku sambil kutuk yang aku mengidam. Hohohohho. Hangpa pun mengidam nak kena lempang kot. Grrrr.. Aku garang ni..

    Berbalik kepada tajuk entri, bila ntah aku layan Hot FM, dan tetamu jemputan hari tu adalah Tomok budak jutawan tu. Terus aku teringat masa zaman sekolah dulu, top gila ahh Tomok dan kumpulan dia yang muka budget hensem, New Boyz. Macam ni ka cara eja New Boyz?? Haha.

    Kalau tak salah, masa tu aku tingkatan 4 or 5. Aku pun tak berapa ingat, cumanya yang aku ingat, ramai sangat budak-budak perempuan beli majalah mangga, ambik gambar Tomok dan buat macam folio. Kah3x. Lawak-lawak. Penuh satu buku dengan gambar Tomok and the gang. Masa ni aku ingat lagi, Tomok buat rambut belah tengah. Haha. Sumpah jiwang.

    Dan yang paling buat aku geram, lagi kita benci satu-satu lagu tu, lagi tu la lidah yang tak bertulang ni asyik-asyik termenyanyi lagu tersebut. Sejarah mungkin berulang, walaupun suara Tomok masa tu macam sengau tak se macho sekarang, haha tapi sumpah, lagi benci lagu tu, lagi tergian nak menyanyi. Ohh.. demm gila.

    Dan, yang paling buat aku geram, Tomok sekarang sangat kacak berbanding dulu-dulu. Haha. Apa motif entri aku ni?? Ntah, tak ada motif. Sekian, dari aku yang tengah makan limau sebab ada dua tong limau kat ofis ni. Kentut pun ada bau limauuuu.. Keh3x.

    16 comments:

    sahromnasrudin said...

    antaq la limau cikit kat aku kat cini huhuhuhu....

    Pala Maldini said...

    nak limaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu..

    Anonymous said...

    kita dapat 6 biji limau aje... jadilah dari takde langsung... :) ~

    ieda said...

    ahhahah patutlah ada bau sampai sini :)

    Cik Anita said...

    hidup tomok!hahaha

    Carnation said...

    aku penah melaui zaman tomok tu dulu. macam takmau mengaku ja yang aku layan lagu new boyz dulu2. haha

    ujee said...

    apada.....rambut berat sebelah ko kata kacak? ko nih gile ke ada sawan? tolong lah...dr ko minat tomok baik ko minat accapan....hehhee

    HaN WarreN said...

    Pape ntah taste hang suka tomok...kalo suka brad pitt ok la gak.....tomok tu muka dia biasa2 je..muka aku lagi kacak berbanding tomok...cuma suara aku je takleh nak bawak masuk dalam bidang seni...porah!!!!

    Aleen Aiden said...

    eleh,padahal ang pon join skali buat folio..ingat aku xtau.angla ketua sgala foilio bagai tuh/kah3

    Anonymous said...

    salam GC,
    sajer singgah-sggah...ucapkan 'Hello' pd mamamia...

    Unknown said...

    perghh..layan ah tomok jaman dulu.jaman sekarang dah xbrapenak sukaaa.ehehe

    hentakbelipat said...

    ok pi add twitter tomok skarang

    cikceriacorner said...

    xbrp minat momok..momok menakutkan..heheh

    Unknown said...

    muka tomok macam muka pelakon korea dalam cerita Its okay my daddy's girl... watak jahat....

    hehe

    a.z.r.i.n.a.03.07 said...

    kat sini berhatus-hatus kotak limau !


    tapi nak kena distribute bagi customer... hehehe


    kembung perut dek limau-limau tu..
    main lawan2 kentut dorang kat sini !

    aida-myasara said...

    hahah lawak seh entry ni sengal2 limau pun ada huhuhu

    Total Pageviews

    My Followers