Wednesday, February 9, 2011

kerja kosong

Company kawan gua ada buat iklan untuk kekosongan kat situ. Sapa-sapa berminat, boleh email resume kat email yang tertera kat bawah. Company ni bukan company cikai cap ayam, boleh la cuba. Mana tau, rezeki tahun 2011, dapat keja kat sini.

BKH tu stand for BUKIT KAYU HITAM. Company ni ada cawangan kat Ipoh, Penang, dan Bukit Kayu Hitam. Ni je yang gua tau. Cawangan lain, gua tak tau. Malas pulak nak google. Keh3x.

Jawatan kosong:
 
I. Penyelia di Jabatan Operasi – (2) Kekosongan ( IPOH / BKH)
II. Penyelia Bahagian Billing (1) Kekosongan ( BKH)
III. Penyelia Jabatan Sumber Manusia ( 1 ) Kekosongan (BKH)


Sila email: Najitul.akmar@kn.com.my
 
 
ps: kalo dapat keja ni, jangan lupa belanja aku makan kek sikeret resepi.. hehehe..
 

23 comments:

  1. gila kentang jauh ya amat....huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aku cari kat bukit kayu putih. ada? heheh~

    ReplyDelete
  3. sepet: dekat sangat ka? ok la tu, senang nk dating dgn hg nnti. haha

    hantwo: ohhh.. nak belanja gua makan kentang goreng mekdi ekkk? haha

    GB: bukan ka ada serbuk kayu putih? erkkkk.. ada ek? haha

    ReplyDelete
  4. gua baru beli seguni kentang...lu tong2 ar ngan mak gua pasal mak gua suka gak kentang tu...apa alamat lu? :P

    ReplyDelete
  5. nak cari keja...nak cari keja...eh nak cari kayu...nak cari kayu...koh3x!

    ReplyDelete
  6. kalau ada kekosongan kat Amsterdam, dah lama I apply...


    :P

    ReplyDelete
  7. hantwo - tak mauuuuu!!! nak kentang gowenggg mekdi jeeeee.. haha..

    kak anis - nak cari pasal bolehhhh? hahahaha.

    kila - mengada2! tempat daku tarak kosong. nak keja tempat ang, boleh masuk keja lambatttt.. haha.

    daddy ziyyad - hambooiiii.. jauhnyaaaa..

    relevan - boleh arrrrr.. boleh blah kot. haha

    ReplyDelete
  8. wah! bagus ni.. dah boleh lawan jobstreet.com

    ReplyDelete
  9. pala maldini - keh3x. bukan dpt komisen pun. huhu.

    MDT - pegi mana, bukit kayu hitam ek? best dengar kawan ckp, barang sana murah2.

    ReplyDelete
  10. Kenapa tak cukupkan 4 cawangan? hehehe

    ReplyDelete
  11. oo..terima kasih...heehe..

    nanti sy bgtau kwn2 yg lain ye

    ReplyDelete
  12. xmau!!!! satgi jauh dari boyapren!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. ok, nak keje ni, tapi provided that saya boleh keje dari rumah , hehehehe.. selia org dr rumah boleh kan? hehehe


    mmg dasar pemalas kan?

    ReplyDelete
  14. waahhh macam jobstreet neh! keh3x

    ReplyDelete
  15. nnti aku bgtau mamat yg mintak kje kat tempat aku hari tue huhuhhh

    ReplyDelete
  16. YB - amboiii. macam ada niat ke arah ittew je.. haha.

    ccc - sama2 kasih. hihi.

    manje - thanks.

    cikpia - hang gataiiii.. haha.

    delanncrett - panjang bebenor nama lu nih. haha.

    ieda - :)

    miecyber - macam iklan cari jodoh plak. hahaha.

    heroiczero - haha. poyo, ni tolong member je nih.

    sahrom - ni kt ipoh n bukit kayu hitam, kalo dia minat, blh suh dia email.

    ReplyDelete