Monday, February 14, 2011

lawak yang lebih lawak dari raja lawak

Rugi sapa tak tengok ujibakat kat Mentor semalam
Sumpah lawak
Lebih lawak dari tengok Raja Lawak

Kalau tak dak bakat tu, tolong la terima hakikat
Dah Ajai suruh balik tu, balik je la
Jangan buat bantahan, jangan teriak-teriak
Sangat buruk
Kalau muka kacak tapi teriak, itu boleh di terima
Haha

Serius lawak, ohhh lawaknya
Ada jugak yang cakap, dia tu pengganti Awie
Aiyooooo
Sangat nak putuih urat kentut kalau banyak gelak

23 comments:

  1. aku sempat tengok yg ana raffali wannabe tu jek. suara ok. tp come on lah. cari identiti sendiri lah.

    ReplyDelete
  2. gua rasa nak terajang je sesape yang datang uji bakat tu tanpa pakej nak jadi artis...sore cam lembu nak mengawan pastu xleh terima hakikat kalo orang suruh balik..

    ReplyDelete
  3. hahahhaaaa..serius...mmg lawak...
    aku rase nak lempang je muka sekor2 yg x sedar diri tu!

    ReplyDelete
  4. konon pakai baju kurung tu sopan laa..kalo nak sopan sgt, pakai tudung lah kan. pakai baju kurung ala2 ana raffali plak tu.
    agak2 kat lua la kan. mesti takkkkkk pakai baju kurung g lepak2..HAHAHAH

    ok dah abis
    tapi yang part nak mentor rahim mansor tu yg tak leh blah. siti lah edry hamid lah. ntah pape je

    ReplyDelete
  5. Kome tengok memang lawak sungguh..lawak dari raja lawak..

    ReplyDelete
  6. juno, rahim mansor tu sape?

    ekekekekekekee~!!!!!!

    ReplyDelete
  7. aku minat afdlin shauki..superb la dia....

    ReplyDelete
  8. heroiczero - sora boleh tahan la woi, tapi bab kopi pes sebijik2 cara ana rafalli tu mmg tk tahan! haha

    hantwo - wah lu, emo semacam. haha.

    ujee - ni sekoq lagi, emo. haha.

    juno - haha. yg tak kenal mentor pun ada. kah3x. lawak2. gelak tak hengat punya la.

    relevan - dah ada peserta pilihan? hehe

    ReplyDelete
  9. GB - minggu depan kena tggu depan tv nih. serius lawak. ajai tnya smlm, rahim mana, rahim kajai? ekekek

    sahrom - kalo aku p ujibakat afdlin tu, sah2 aku dapat. haha

    ReplyDelete
  10. hahahaha.. tengok jugak malam tadi.. rasa nak gelak sampai guling2 jek.. macam2 kerenah!! yang paling sis x leh terima... yang si mamat x de gigi tuh.. kat pendaftaran pon dh x lepas sebab bukan warganegara..cakap berapi2!! kakakakakaka

    ReplyDelete
  11. ada kenyakinan diri tu mmg baguskan.. tp klu terlebih pun tak kena juga.. aduhai..

    ReplyDelete
  12. kak nafira - haha, tau takpa. pengganti awie konon. lempang kang, berterabur semua gigi. haha.

    hanis azla - ni dh terlebih, kalo ada bakat takpa gak. haha.

    daddy ziyyad - rugi kan kalo ada yg tengok, sbb sgt lucu. haha

    ReplyDelete
  13. kalau tengok realiti show mcmni mesti ada je yang membuatkan kta ketawa kan?? ada tuh yang smpai marah2 kalau tak terpilih. OMG. haha

    ReplyDelete
  14. bakal pengganti awie tu, jgn hang tak tau. itu org sakit mental la. ada IC merah.

    ana raffali wannabe. gua igt kalo dia dtg pakai jeans, mesti dh dpt punya

    ReplyDelete
  15. haha kit etgk yang kate nak ganti awie tu..haha berguling guling aku gelak..haha

    ReplyDelete
  16. huhuhuh...klau dh suara xsdp jgnlh duk g ujibkt.wt mnyemak je.hee

    ReplyDelete
  17. FIFIEY LYCHEE MARATION - hehe. jenis tak boleh terima hakikat yg diri sendiri tak ada bakat. haha

    pala maldini - betul la ujibakat tu, yg lawaknya, siap teriak2 sbb tak dapat.

    Ali - lawak la, rugi hang tak tengok. hihi.

    mak su - nak masuk tv, and nak jadi artis. haha

    msgoodnite - ic merah tu bukan sebab gila la, tp dia pemastautin tetap. apara lu nih.

    jiji yu - tgk lama2, kesian plak. hihi.

    kak reen - ahad depan kak reen kena tengok. keh3x

    echah - kan best kalau aku jadi juri. haha. mesti aku gelak tak hengattt..

    ReplyDelete
  18. alamak.. gua silap info plak.. kantoi.. hahaha

    ReplyDelete