Tuesday, February 1, 2011

Nestle Low Fat Milk

Low Fat Milk = Susu Lemak Rendah



Bukan kat kotak ni, tapi kat kotak yang kalau kita beli 1 carton
kat situ ada tulis Susu Lemak Rendah


Serius, aku nampak kat kotak tu tulis macam ni
Sepatutnya, Susu Rendah Lemak kan???
Ker, Rendah Lemak Susu???
Demmm.. Konfius..








23 comments:

  1. minum je la susu tu der..xkesah la nak rendah lemak ke lemak rendah..janji ade ayat rendah.dan lemak.tu kire orait dh tu hehe

    ReplyDelete
  2. days - apa nih? gua pegi sekolah tau, cikgu cakap, kalau salah, kena tunjukkan. haha.

    ReplyDelete
  3. janji lepas minum tak jadi rendah...




    heeeeee...

    ReplyDelete
  4. yang penting memang tak berlemak sangat...hehehe

    susu rendah lemak..:)

    ReplyDelete
  5. Susu memang lemak..susu cap gantung..

    ReplyDelete
  6. Harganya tak rendah pulak tu huhuhu

    ReplyDelete
  7. ntah2 mmg dia betul, mana tau DBP ada update sesuatu yang kita tak tahu.

    macam perkataan "baru" dan "baharu" dua tahun lepas, berapa ramai je tahu.

    ReplyDelete
  8. kecoh arrr..salah printing la tu

    ReplyDelete
  9. bukan susu lemak manis ker...?

    ReplyDelete
  10. susu rendah lemak kan? uweekkk... xsuke susu

    ReplyDelete
  11. minum susu lemak jadi rendah! keh3x

    ReplyDelete
  12. boleh tak ko jgn konfiuskan aku sama? huhuhu

    ReplyDelete
  13. lemak berkrim disukai ramai hehehehe

    ReplyDelete
  14. ish x pernah lak akak dgr mcm nie .. ermm biasa2 tu tgk kat kedai susu rendah lemak ... ermmmm akak jarang beli sbb anak2 x minum :))

    ReplyDelete
  15. ehheheh...

    susu rendak lemak kot..xpela asalkan sedap..heheh

    ReplyDelete
  16. hahaha

    selalu gak jadi cemni
    tiba tiba suh otak kerja lebih


    ...

    low fat milk=
    susu rendah lemak.

    er,
    tadi rase dh betul
    skrg konfius.

    ah. minum je lah!

    .

    ReplyDelete
  17. Jawab soalan ni dulu, then akan terungkailah ke confius -an itu..hehehe:

    -nak makan goreng pisang , atau pisang goreng?

    ReplyDelete
  18. ahahha i selalu beli yang full krim...hihihi...minum banyak 2 yep..

    ReplyDelete
  19. salam....
    mak janda pun mahal dah sekarang ni...

    ReplyDelete