Tuesday, March 1, 2011

2 hari 2 malam


Aku suka layan cite ni. Rugi betul zaman aku kecik-kecik dulu takdak cite kartun ni.



2 hari 2 malam ni bukan rancangan cuti-cuti Malaysia
2 hari 2 malam ni bukan jugak rancangan makan-makan
2 hari 2 malam ni bukan plan nak pergi honeymoon. Keh3x

Tapi saja nak kabo
2 hari 2 malam aku makan laksa
Ahad pagi buat, pagi petang siang malam aku melantak laksa
Sampai ke malam semalam
Hebat jugak perut aku nih
Jenis taktau jemu mengkedarah laksa

Almaklumlah, benda sedap kan
Kahkahkah.. Larikssss...
Nanti ada orang kata aku perasan...


* Sendiri buat, sendiri makan. MR. GC takdak, pergi bertugas menjaga keamanan negara. Tetiba fefeeling nak nyanyi lagu 'Perwira.. Engkaulah harapan bangsa untuk pergi berjuang'. Haha.

28 comments:

  1. berapa jenis laksa masuk perut? haha~~

    ReplyDelete
  2. jom nyanyi..inilah barisan kita! huhu~

    aku penah diet dgn makan laksa asam je sebulan. turun banyak babe!!

    ReplyDelete
  3. "ini lah barisan kita, yang ikhlas berjuang..

    siap sedia berkorban untuk ibu dan bini.."

    hehehe...

    ReplyDelete
  4. ah ha..

    meh la..

    nyanyi bersama.

    perwira~~ dikaulah harapan bangsa.

    ReplyDelete
  5. tak pe~ janji perut kenyang!! laksa pon sodap~

    ReplyDelete
  6. diet laksa~
    cam bess..
    nak try ah

    ReplyDelete
  7. ko nak cite pasal kartun ke? pasal laksa ke? atau pasal keamanan negara?

    ReplyDelete
  8. Berapa paket awak buat laksa tu? Kalau dekat patutnya awak hantar sikit kat saya ni ngeeee

    ReplyDelete
  9. laksa penang ka, laksa johor?
    kalau penang, bleh layan makan byk kali..kalau johor, mau sakit perut...ahaha

    ReplyDelete
  10. hari nie hari tentera kan??? ko tak cuti ke???

    ReplyDelete
  11. bujal,

    1 jenis je. laksa kedah. laksa negeri lain tak berapa nak in. hohoh

    ReplyDelete
  12. GB,

    aku bukan on diet lah. tapi aku mmg suka makan laksa. kalo dah makan laksa, x makan nasik pun takpa. haha.


    pala maldini,

    kah3x. berkorban lah wahai tentera2 sekalian utk anak2 dan binimu. keh3x.

    ReplyDelete
  13. naj hebat,

    wahhhh..not bad la suara..boleh kita try mentor musim seterusnya.haha


    kak nafira,

    perot sgt kenyang sampai buncit. hahaha

    ReplyDelete
  14. alien,

    eh,mana ada diet plak. tak diet lah. hihi.


    KOG,

    aku ni versatailll. sume benda aku nak cite. wahahaha.

    ReplyDelete
  15. YB,

    kalo dekat, dah lama sy roger YB datang rumah, pekena laksa kedah. keh3x.

    kila,

    kah3x. takut ang detingggg.

    ReplyDelete
  16. mahfudzah,

    haha. p la makan.


    daddy ziyyad,

    bukan, laksa kedah hokeyyy. laksa kedah lagi mantop. haha.

    ReplyDelete
  17. sahrom,

    hari ni hari tentera darat lah, Mr. GC bukan tentera darat. lagipun, apa kena mengena kalo hari tentera, aku dpt cuti? keh3x

    ReplyDelete
  18. klu masak makanan sedap mmg selagi tak habis selagi tu dok hadap kan.. mmg tak jemu..

    ReplyDelete
  19. cianya dia kne tinggal...huhu

    ReplyDelete
  20. kekanda di medan perang...
    adinda di medan seni...
    sama2 berjuang...sama2 berbakti...
    pada ibu pertiwi...
    cite apa tu ek...?

    ReplyDelete
  21. Laksa? Laksa?

    ohhh my paberet too!

    ReplyDelete
  22. auu~ mula lapar. laksa laksa laksa.

    *x penah tgok spongebob duh. T__________T

    ReplyDelete
  23. maksu pun still layan sepanbob, join dgn w, sambil lyn2, sambl makan laksa... heaven :)

    ReplyDelete
  24. hahahah kan aku dah kata hang ni kuat melantak....jangan sampai bila MR GC balik umah nanti dia terperan jat tengok hang cam belon udara panas plak :P

    ReplyDelete
  25. Kak Azie suka laksa! Suka sangatttt...!

    Tak ajak punnnn.. wuaaaaaaaa

    ReplyDelete