Monday, March 21, 2011

3T

Tembam, tembam pun tomeyyyy

Laki saya kata saya nampak tomeyyy sekarang

Ok, saya hepi

Inilah manisnya alam rumahtangga



* Saja nak promote kat kawan-kawan yang belum kahwin. Haha.

28 comments:

  1. hehehehe... tomey pon tomey lah.. janji senang hati ookkk..:)

    ReplyDelete
  2. yeahhh...janji hati senang dong! ekekek

    ReplyDelete
  3. yeah tomey2..saya nak kawen gakkk

    ReplyDelete
  4. wah!!! senyum sampai ke dagu erk heheheheee

    ReplyDelete
  5. hahahhahaha ...

    "awak pakai apa pun cantik ..."


    >>___<<

    ReplyDelete
  6. frodo - lain macam je.... haha

    ReplyDelete
  7. nak promote biar jadi tembam ke?

    larikksss

    ReplyDelete
  8. kena puji dengan hubby mmg selalu buat kita rasa berbunga2 kan.. seronok benar jdnya..

    ReplyDelete
  9. janji dpt hupdate ye tak

    haha

    ReplyDelete
  10. orang yang tembam ni lambat nampak tua... :) mak saya selalu cakap cam tu..

    Entri Terkini: Produk HPA untuk rambutku..
    Entri Terkini: Menjahit, satu terapi minda yang baik..

    ReplyDelete
  11. yela.. orang baru kahwin lah katakan.. inai di jari pun belom abis kaler lagi..

    mudah2an 10 tahun lagi.. definasi tembam = comel masih tetap tak berubah...

    :-)

    ReplyDelete
  12. tomey tomey pun tembam.. hahaha..




    p/s: sila baca tanpa rasa prejudis.. gua cuma terbalikkan perkataan tu aje..


    p/s2: entah betul ke tak gua guna perkataan prejudis tuh..

    ReplyDelete
  13. Hahahah biasala dah kawin semua naik..muka pun cam belon udara panas...kembang tak hingat dunia lalalalala...tengok cam gua ni langsing je :P

    ReplyDelete
  14. sapa cakap inai masih ada? haha. dah abeh la.


    * rajin basuh pinggan, maka inai pn cepat luntur. kehkehkeh

    ReplyDelete
  15. gc ~ mmg ler ada maksud
    kahkahkahkah


    >>___<<

    ReplyDelete
  16. sori ek..GC jgn marah..ehehh..gurau aje..

    sy nak kawen..tp jodoh xsmpai lagik..ehhe

    xpe GC..asalkan awak eppy n senang ati..sy pon eppy jugak..hehehhe

    ReplyDelete
  17. frodo - ahhh.. jangan merepek.. haha..

    ReplyDelete
  18. betul ... aku setuju part segeralah menikah ... kah3x? kalau mau cobaa


    yihaaaaa! manissssss

    ReplyDelete
  19. aku minat gak kat hadi idola kecil yang TTT tu!!!! he he......

    ReplyDelete
  20. orang kata asalkan bedmate tak de complaint, dan kite rasa confident, tak apa .. kannn?

    ReplyDelete