Friday, March 4, 2011

4 ketua wanita

4 ketua wanita ni bukan ketua wanita bahagian BN atau PKR
tak kuasa akak nak cer citer pasal ketua-ketua bahagian tu
ni ketua wanita yang lain
yang tak payah nak undi-undi
tak payah nak bodek-bodek
opssss....

haritu masa akak on tibi sebelum pi kerja
akak sempat la layan rancangan Tanyalah Ustaz kat tibi dekat dihati
dengar suara macam kenal, rupanya Ustaz Kazim
ohhh.. i like Ustaz Kazim

Ustaz Kazim cakap, ada 4 ketua wanita di dalam syurga
yang di ketuai oleh Khadijah
dan jugak Siti Fatimah
dan jugak Asiah
serta Mariam

yang tu je akak ingat pasal ketua-ketua wanita
yang lain akak lupa pulak
kalau rajin, adik-adik semua google la sendiri ye
dok google resipi dan gambar artis je, apa baranggg
kehkehkeh..

18 comments:

  1. kila - best dengar ceramah dia. ;p

    kak reen - baik dik. haha

    ReplyDelete
  2. kak tolong gugelkan saya sekali..selau baca paper duk tulis ketua wanita umno pkr je kan..

    naik poning membacanya huhuhhh

    ReplyDelete
  3. sahrom - akak bz sekarang nih dik. adik nak kena lempang jgk nihhhh.. haha

    cikgu - itu ustaz kazim belom citer lagi.. waittt ahhhh..

    ReplyDelete
  4. BAgusssss..

    Asyik gugel kisah dalam kain artis aja...~hahaha

    ReplyDelete
  5. Ingat setakat itu aje ke?

    Cuba recall lagi. Lepas tu citer kat kami ni. hehehe

    ReplyDelete
  6. seronoknya .. bagaimana agaknya wajah2 mereka ini kan :)

    ReplyDelete
  7. adessslaaa.. ceramah x abes nih!! ape kata tolong gugel utk sis..pastu buat n3..muahahaha..femalas kan~

    ReplyDelete
  8. Asik asik gossip panas blogger gaduh kannn? tetttttt!!!

    ReplyDelete
  9. gugel resepi? e'eee. terasa kiter taww...

    ReplyDelete
  10. aduh. tazkirah sekerat2.

    "anak anak nabi, ada 7 orang. tiga laki laki empat perempuan. kassim abdullah ibrahim fatimah, zainab umi kalthum siti rokiah (kot?)"

    lagu ni sedap, nyanyi masa budak2 dulu. keh3x

    ReplyDelete
  11. baguih tazkirah hang nih sis.hehehe.thnxs for d info

    ReplyDelete
  12. Mereka itulah ketua wanita yang sebenarnya....

    ReplyDelete
  13. Ketua kepada semua wanita di dunia...

    ReplyDelete