Tuesday, March 15, 2011

informasi di hujung jari

Best jugak godek-godek gambar kat facebook
Boleh tengok kawan-kawan lama
Boleh tengok gambar bini or laki diorang
Boleh tahu diorang dah ada anak ka blom
Boleh tahu diorang keja mana
Boleh tahu diorang masak apa masa weekend lepas
Boleh tahu masalah diorang
Semuanya kita boleh tauuuuu..

Ohh.. ada jugak member yang baru kahwin
Best woo tengok gambar mereka pergi honeymoon
Ok2,langsung tak jeles
Hahahaha

Ada yang single, bagi peluang untuk orang lain mengorat
Ada yang in relationship with someone
Ada yang married
Yang widow or divorce jarang-jarang jumpa

Ada yang suka cerita anak dia demam, laki dia demam, mak ayah dia demam
Ada yang suka upload-upload gambar
Ada yang suka nak tunjuk kereta yang baru beli
Ada yang jiwang suka tulis lirik lagu sebagai luahan perasaan

Ada yang semua benda nak cerita dalam facebook
Kalau boleh nak semua orang tau pasal dia
Tapi, hati-hati
Tak semua benda boleh di kongsi


Notakakidantangan: Pagi ni terjumpa gambar cikgu komputer masa sekolah menengah dulu. Dulu, sangat kurus kering, sekarang sangat berbadan sasa. Fuyoooo. Kawan-kawan beliau pun stok berbadan sasa jugak. Macam tak percaya je itu cikgu komputer yang kurus kering dulu. Hahaha.

16 comments:

  1. geng FB saya sama je dgn geng blogger..hheheh so apa citer kat FB dorang akan citer balik kat blog..

    ReplyDelete
  2. lama aku tak bukak FB aku huhuhuhhh

    ReplyDelete
  3. fb good way to find lost contact people... "like"

    ReplyDelete
  4. rasa nak delete akaun fb saya~~

    ReplyDelete
  5. biasa laa tu.kalau leh apa nk buat suma nk bg th kan..heee

    ReplyDelete
  6. kadang2 meluat masuk FB...tu pasal dah jarang ber FB

    ReplyDelete
  7. Aku pun sasa gak...ko suka tak???

    ReplyDelete
  8. aku ber fb kalau tak sempat update blog. kalau aku rajin twit pulak fb aku abaikan. heheh~

    ReplyDelete
  9. dah lama x singgah fb .. kalau masuk pun pagi2 .. tegur kawan2 .. kalau tidak memang selalu bergayut dgn blog jer skrg nie :))

    ReplyDelete
  10. ramai yg ada FB ni attention seeker takpun exhibitionist.. kannnn?

    ReplyDelete
  11. kat fb boleh stakler seseorang
    kat blog susah sikit sebab kadang2 dia boleh detact sapa yang masuk blog dia. ye dak?

    ReplyDelete
  12. cerita personal itu, murah sangat mungkin nilai nya.

    ReplyDelete
  13. Koi bukok FB hanye 30 saat je...

    ReplyDelete