Friday, March 18, 2011

kemaluan hilang

Hari ini hari jumaat, kau-kau semua jangan fikir yang lucah-lucah saja
Pergi cuci otak kalau asyik fikir yang lucah-lucah
Saya sangat marah

Entri saya semalam, ada jugak yang fikir lucah
Tak baik tau......!!
Yang otak biru, nanti saya cuci otak awak pakai cloroxxxxx

Eh, semalam awak-awak semua tengok berita tak??
Kesian, ada mayat bayi dijumpai
Kalau tak salah saya, di Penang
Kaki dan tangan serta kemaluan mayat bayi tersebut hilang
Dipercayai di makan oleh binatang

Sampai hati manusia yang bertindak kejam macam tu
Sudahlah engkau lahirkan anak tu tanpa ikatan yang sah
Engkau buang pulak
Bayi tu adalah manusia, bukan sampah
Engkau ingat dia kulit pisang kah, engkau ingat dia tin sardin kah??
Kejamnya engkau!
Engkau ni lebih teruk dari vavi
Vavi pun tak pernah buang anak beliau

Ok, saya emo
Saya emo bila ada manusia vangang macam ni
Saya ada kawan, dia muda dari saya
Dia ada bela anak angkat, saya kagum dengan beliau

Tadi saya emo kan, saya nak minum milo
Bila saya minum milo, saya jadi cool dan sihat dan kuat
Jom minum milo!

24 comments:

  1. uishh pantang betol dgr citer org buang2 bayi nih..vodo vangang vengong mereka2 tu tau,..tau buat anak taktau nak jaga..vongok!

    ReplyDelete
  2. dah tiba masanya kita kuatkuasakan sebat 100x / rejam sampai mati pada penzina

    ReplyDelete
  3. haritu masa sangkut kat jem kat tanjung karang, aku nampak ada vavi hutan keluar bersiar2 di tepi jalan. hu~

    ReplyDelete
  4. vavi?
    viva?

    vavi?
    viva?

    tounge twister!

    ReplyDelete
  5. tak bahis2 lg kes mcm ni.. ikut emo kjp mendengarnya..

    ReplyDelete
  6. macam2 sekarang ni..

    milo minum jadik kuat..

    arini saya buat n3 pasal minum milo...heheh

    ReplyDelete
  7. urrmmm.. sifat manusia lagi rendah dr binatang skrg nih kan~ x de belas kasihan langsung~ EMO gak!! minum teh ais~

    ReplyDelete
  8. tak habis habis dengan buang bayi. species suka buang bayi ni pun kena cuci dengan cloroxx jugak

    ReplyDelete
  9. Spesis yang tiada kemaluan ini..

    ReplyDelete
  10. entah lah. manusia. heh. benda berulang.

    *konklusi yang menarik. keh3x

    ReplyDelete
  11. Penang pun kena buat sekolah macam Melaka.. kot?

    untuk rekod, KP Melaka kata di melaka dah takde kes buang2 ni.. *tabik spring*

    ReplyDelete
  12. aku gagal untuk kaitkan buang bayi dengan air milo..... bley tolong explain dak???

    ReplyDelete
  13. dah tak tau nak komen camane dgn kes2 mcm ni..grrrr

    ReplyDelete
  14. cer ko minum milo dalam tin selama seminggu, bukan setakat kuat, malahh terus jadik gempal!! hehehehehe

    ReplyDelete
  15. aku rasa cam nak sepak laju2 je dengan pelaku zina ni..kan bagus kalo negara ni bt hudud..moga2 xde jenayah maksiat cmni...emo gaks..tp milo xde..
    -shila aziz-

    ReplyDelete
  16. alamak.. byknya komeng-komeng.. ada jugak komeng dari akak shila aziz aka anon.. haha..

    milo sedap dan murah (pihak milo, tlg amek sy jadi duta milo)

    sahrom - vavi ialah khinzir

    ReplyDelete
  17. Aku juga sedih bila mendengar cerita pasal pembuangan bayi ni. Apapun, pasti bayi2 yang dibuang dan meninggal dunia akan terus kekal abadi dan tenang di sana. Mereka akan dimasukkan terus ke syurga tanpa hitungan. Yang akan dihitung adalah ibu dan bapa yang membuang mereka....

    ReplyDelete
  18. memang skang manusia dh nak same level dgn binatang.ayam pon marah kalo usik anak die.manusia skang stylo je cmpak2 anak.senang kot beranak heh..dem fool! hishh emosi jgk la nih

    ReplyDelete
  19. tunggulah hari pembalasan besok kemaluan dia pulak yang hilang...!

    ReplyDelete