Wednesday, March 9, 2011

lelaki yang gelojoh

aku nampak sebuah kereta bagi signal dan brek laju-laju
aku nampak ada perempuan di sebelahnya
kawasan tu agak sunyi

eh, apa lelaki tu mau buat
risau, takut aku kena jadi saksi kejadian pulak
aku perlahankan kereta di jalan yang lurus itu
kiri kanan jalan adalah hutan yang tak berapa belantara

aku tengok lelaki tu keluar dari kereta
laju-laju dia keluar
dia pergi ke sebelah kiri jalan

rupanya
dia nak buang hajat
hajat kecil saja

bila kereta aku menghampiri kereta tersebut
perempuan kat sebelah tempat duduk pemandu malu-malu
rilek la kak, bukan akak pun yang kencing tepi jalan
kehkehkeh

lelaki tu memang gelojoh
mungkin dah tak tahan sangat
tapi depan sikit je lagi ada stesen minyak


GC: mujur aku tak nampak 'apa-apa'

25 comments:

  1. nanti kene batu karang .. bahaya
    ehkekekekke ~ mana boleh tahan2
    jalann terosssssssssss


    >>_____<<

    ReplyDelete
  2. Kalau nampak apa-apa aku syak ko mesti ambik gambar nak masukkan blog hehehe

    ReplyDelete
  3. terdesak tu~~~kalau simpan ble jadi batu karang tahu!he~~nanti sampai stesen minyak dia basuh la tu~~

    ReplyDelete
  4. takkan hang nak suruh dia kencing dalam keta...

    tak tahan dah ni cek oiii...ekekee

    ReplyDelete
  5. sebab tu dia kene sediakan botol dalam kete...

    euwwww~

    ReplyDelete
  6. wah!!!! ada kamera tak...takut terakam je hahahahaha

    ReplyDelete
  7. hahaha kelakar..bukan gelojoh. Dah tak menahan.. :D

    Entri Terkini: Penjawat awam ramai yang muflis??

    ReplyDelete
  8. frodo baggins - sabo sikit je, depan tu ada stesen minyakk.. boleh jalan teross dan basuh skli. kahkakah


    YB - haha. jahatnya YB.

    ReplyDelete
  9. aduhai..kenapa la lelaki suke wat aksi yang macam tu ? huhuh


    127 HOURS

    ReplyDelete
  10. bujal - sikit je lagi nak sampai stesen minyak. gelojoh ar tu. haha.


    kak KB - eee.. stesen minyak dah terbentang2, nampak bumbung dah. tapi mgkin dh nak terkucil sgt2 kan. haha

    ReplyDelete
  11. GB - lelaki takpe lahhh.. haha.


    sahrom - merepek! hahaha

    ReplyDelete
  12. Hehehehehe..

    mula mula baca pun suspens gak, ingatkan lelaki tu colek pompuan dan gelojoh nak rogol cepat-cepat. Alahai..

    hikhikhikhik!

    ReplyDelete
  13. hahaha..GC telah men skodeng lelaki qada hajat!!!

    ReplyDelete
  14. hah..kalo lu nampak pun gua yakin lu mmg dah tahu..n saja wat2 malu tapi masih tengok ..hahah..gua xpercaya lu xnampak ape2..hahah

    ReplyDelete
  15. hahahah kalo hang namapk pun ade beza ke???

    ReplyDelete
  16. salam singgah..
    org lelaki suka bwk kete mcm nk langgar org huhuhu~~
    sy kalo tgk yg melaju smcam tu mesti kata kat adik, nk terkencing la tu :P

    ReplyDelete
  17. x nampak apa2 sebab x sempat nak skodeng hahahaha....

    ReplyDelete
  18. perghh..nasib baik xnmpk ape2.kalau idakk..ternoda jantan tuh ngan ko.huhuh

    ReplyDelete
  19. tunai hajat.. harus di segerakan.. haha!

    ReplyDelete
  20. ahahahah ingatkan nak beromen tepi jalan.. tak senonoh la jantan tu...

    ReplyDelete
  21. Kenapa pompuan tu nak malu2? Bukan dia yg kencing.. heheheh..


    Pompuan tu baring ke duduk elok aje GC? hehehehe

    ReplyDelete
  22. ah rugi kamu!

    takpe lah, bukan rezeki. *tepuk2 bahu*

    ReplyDelete
  23. dah tak tahan sgt dh tu kot..nasib baik tak nampak apa-apa kan..

    ReplyDelete