Monday, March 14, 2011

link

Tsunami kat Jepun hari Jumaat lepas, betul-betul menggerunkan
Takziah untuk mereka-mereka dan keluarga
Kawan aku ada bagi link ni, suruh aku tengok
Ada 3 link


Ada benda berwarna putih, apakah benda tersebut?
Helikopter kah?
Tengok kat sini pada saat ke 0.44


Tengok kat sini pada 1.30
Masih jugak objek berwarna putih
Kereta sport kah?


Kat sini pula, pada 2.19
Kali ini berwarna hitam pula
Layang-layang kah?


Apakah benda tersebut?

13 comments:

  1. nati den tgk..skang ni line slow..

    ReplyDelete
  2. oi~ofis saya tak ble akses youtube la~~ada gambar apa?

    ReplyDelete
  3. alaaa korang... ruginyaaaa.. cpt la tengok

    ReplyDelete
  4. Hahaha..sebenarnya dah kecoh kononnya UFO terbang semasa footage tsunami dirakam..ada banyak kat YouTube...

    For me benda tu mungkin biasan

    ReplyDelete
  5. daddy ziyyad,

    ohhh.. helikopter kah? hihi

    ReplyDelete
  6. dasyat sungguh kan.. moga malaysia di lindungi dari bencana besar camnih..

    ReplyDelete
  7. 0.44 helikopter.

    1.30, entah, tapi tak rasa pelik.

    2.19, entah, tapi rasa pelik.

    USO, Unidentified Sweeping Object.

    keh3x

    ReplyDelete
  8. aku trus teringat kat kampong mertua aku..kota kuala muda kedah huhuhhhhh

    ReplyDelete
  9. tak bleh nak tgk. unibesiti block youtube. pftt

    ReplyDelete
  10. keta sport!!
    sure... jwpan saya muktamad..

    igat bnda mnakutkan ker, bdebar tggu.. smua 2 kuasa tuhan, ufo sgla cma nk memesongkan pegangan org2 kurang berpegetahuan... :)

    ReplyDelete