• News

    23 March, 2011

    menjawab persoalan

    Selalu kan aku cite pasal makanan? Hahaha.. Aku memang tertarik dan menggilai makanan.. Ayat macam harammmmm.. Haha.. Bila aku asyik post pasal makan dan makanan, ada beberapa individu yang dapat meneka yang manusia blogger bernama GC ni sudah 'berisi' kah?

    Berisi tu bukan seperti terlebih makan sehingga menyebabkan faktor fizikal badan terus mengembang seperti adunan kek yang di letakkan tepung naik sendiri, tapi adalah disebabkan oleh faktor lain.

    Ok, aku akui, mengikut jangkaan pakar, baby GC akan lahir pada awal Ogos nanti. Dapatlah beliau menyambut raya bersama-sama GC dan keluarga pada tahun ini. Doakan yang terbaik buat GC dan baby GC. Hehehhe.

    Jangan risau, aku tak ada sebarang alahan. Sikit-sikit tu kira ok lah, tak teruk pun. Yang penting, aku cepat lapar dan lapar dan lapar. Sebab tu lah aku sekarang ni tembam tembam pun tomeyyyy. Hahaha.




    "Jangan risau tau, mak njang GC Zahra okey punyaaaaa. Mak njang GC Zahra kuat makan tau, sebab tu dia gumukssss. Hahahaha. ".

    16 comments:

    Tijah said...

    taniah gc. lepas ni sila tukar oc. omak comel

    sahromnasrudin said...

    tahniah~~semoga selamat semuanya ya :-)

    Siti Noor Aminah said...

    kak tijah - auuuwww.. awalnya akak. hehe. OC pn best jugakkkk. haha


    sahrom - syukran2.

    || NaFiRaa || said...

    tahniah GC.. moga semua selamat k~ take care..:)

    kucingorengemok said...

    tahniah oc!!!

    tapi kan, kalau cite pasal makan je tu maksudnya berisi, habih eden ni kategori apo?

    Anonymous said...

    amin... mudah2an GC dan baby sihat =)
    syoknya... ~

    ahmad humairi said...

    hah!...makan cepat, kang masuk hangin....kembung len macam lak...hehe.

    Aleen Aiden said...

    geli je "tembam pon tomey"
    hu3 :P

    bujal X said...

    eh anak no. berapa?

    Dr K said...

    Yang best tentang pregnancy ialah DIET tiada dalam kamus. ~haha

    Anonymous said...

    makan byk takpe..jgn tak cukup makan..

    mase MDT mengandung dulu, tiap kali check-up perut sokmo turun 1/2 - 1kg..pastu sibuk nurse tanya..

    "eh! awak makan ikan kering je ke?"
    grrrrrr

    Days said...

    congrate sistah! mungkin aku mmg blurr.aku mmg xdpt tngkap clue tu hehehe.neway..xsbr nak tgk baby gc huhu

    gadisBunga™ said...

    kan betul aku cakap....? hahahah!!!!

    ieda said...

    tahniah dik .. :)

    DeLancrettLurpak said...

    hehehe.. bestnya pregnant!

    saya suka pregnant! sebab boleh melantak.. tapi kena jaga gak la, dulu saya diabetic in pregnancy.. sebab makan nasik macam makan biskut ok! mudahan kamu takde masalah macam saya...Insya-ALLAH...

    Siti Noor Aminah said...

    ni menjawab sume soalan k.

    - sy pregnant anak sulung. hihi. alhamdulillah.

    - MDT, berat sy naik sekilo tiap2 bulan. hehe. makan sungguh berselera. alah ada, kalo nak gosok gigi. itu je. ;p

    Total Pageviews

    My Followers