Thursday, June 9, 2011

rindu lah

ni cerita pasal makan2 semalam
penuh ruang2 kosong dalam perut
ter isi dengan makanan
malas nak cerita, kang meleleh lak ayaq liyuq

yang penting, semalam aku melantak 3 jenis kek
sedapppp...
ada kek macam kat bawah ni..
makan dan makan dan makan
sampai lupa laki di rumah tak tau dah makan ka blom

bang, nasik sejuk dalam rice cooker tu ada
goreng la teloq ka apa yang patut
ekekeke...

*colan isteri mithali.. hihihhi


kek semalam ada pisang di dalam.. nyam3x
ada jugak cheese cake..
homaigoddd...



pagi2 tadi mai keja, gigih betui dok edit gambar ni
bukan apa, teringat kat jeans lama ni
lama betui tak pakai jeans ni
rindunya kat dia
agak2, muat lagi ka tak nak pakai jeans lepas ni
sob3x


ni gambar masa baru balik dari explore pulau jerejak, penang
masa ni blom kawin lagi
nak kata slim tu, tak la slim
cun tak spek mata aiii?


15 comments:

  1. wah...sedapnya.......nak sikit

    ReplyDelete
  2. hamboi meriahnya kek~~haha~~

    ReplyDelete
  3. party da habis.esok bolehla ahkak teruskan niat suci nak puasa.kerh33


    sedap ke kek yg ada pisang uh?erkkk.

    ReplyDelete
  4. kek mmg best!!!
    tang suar jeans
    akak mmg pakai sejak azali lagi..wahahahhaa..

    jeans skrg pun da rabak kat kaki..rock bebeh..hahahaa

    ReplyDelete
  5. terliur tengok kek tu...yum yum yum

    ReplyDelete
  6. sedapnyer tgk kek tu....



    p/s:BW & folo..mehla jenguk sini...
    SALAM KENAL! (^_^)

    ReplyDelete
  7. kak ati pun gilakan
    kek yg macam gitu tu..yummi

    ReplyDelete
  8. insyaAllah.. mesti muat punya.. tp kena usaha sikit lah yer.. aduh.. akak dah lapar kek lah pulak ni..

    ReplyDelete
  9. suaq jeans tu buat lapik kaki ja laa lepas ni...hahahahaa!!!

    ReplyDelete
  10. eeeei! nape tunjuk makanan?dah la aida tengah posa ni. adeh.. =.=

    ReplyDelete
  11. homaigod! homaigod! kek ituuuuu :P

    ReplyDelete
  12. jom lik kedah..aku lik kedah ptg nie hehehehe..sila jgn jeles ye hahahahaa

    ReplyDelete
  13. Ohhhh..itu lah sikret resepi yg menggagalkan puasa awak ya....ekekeke..

    merahnya gincu :P

    ReplyDelete
  14. Pehh.. nampak kek lupa sang suami ekk. Leh pinjam spek? Huhuhuhu.. Leh ke nak sarung jeans tang pewut tu? hehehhe...

    ReplyDelete