Monday, October 31, 2011

MISI YANG SUKAR LAGI MEMBERATKAN!!

Ni yang susah jadi tukang beli breakfast. Sekali sorang MC dan sorang lagi nak balik cepat, so takmo breakfast, jadi, tukang beli terpaksa la menghabiskan semua makanan ni. 3 bungkus nasik lemak dan 3 bijik cucuq.



Ingat kerja yang mudah ka nak menghabiskan nasik 3 bungkus ni? 3 bungkus ni bersamaan seperiuk nasik okeh. Dengan berlemak bagai, dah la aku dalam proses nak mementenkan berat badan yang tak berapa nak unggul nih.

Dapat dilihat disitu, nasik lemak tu dah tinggal 2 bungkus, sebab sebungkus tu dah selamat masuk dalam perut. Aku ingat, 2 bungkus lagi aku akan setelkan masa lunch nanti. Bangggg, kalau bini abang ni nampak gemuk yang luarbiasa, sori lah ye. Ni sume gara2 takmo membazir. Kan membazir tu amalan syaitonnnnn nirrojimmm.

15 comments:

  1. kalau dekat boleh mintak sikit...hahaha

    ReplyDelete
  2. saya da sebulan menjauhi nasi lemak~~

    ReplyDelete
  3. Ko dah jadi misi la pulakkk....haiiihhh...

    ReplyDelete
  4. isk3... tak pe laaaa gemuk kejap... dari jadik kawan setan kan~ x baik membazir..hehehehehe

    ReplyDelete
  5. Alasan semata mata! Boleh saja di jual balik.

    ~hahahaha

    ReplyDelete
  6. aiseyh der.xpe xpe balik nih jgn naik lift.hang p gune tangga.baru bkar kalori hee

    ReplyDelete
  7. lenkali hantaq mai kat opis aku.....

    ReplyDelete
  8. aduyai..mau pitam nak abiskan 2 bungkus...huhuhu

    ReplyDelete
  9. bawak balik bagi abam makan xbleh?keh3

    ReplyDelete
  10. hehe..org pompuan ni mmg
    rasa sayang je nak buang makanan

    jadinya...badan yg jadi mangsa ..hihi

    ReplyDelete