Monday, October 24, 2011

pembesaran prostat




tajuk kemahen lagi yuuuu
prostat tu hape?
idak ler aku tau
biologi failed!!
cikgu ajaq kat depan, aku kat belakang sebok makan kacang

aku ada snap gambaq ni masa aku kat hospital
bosan kemahen nak jumpa doktor
2 jam tunggu turn nak jumpa doktor
padahal doktor pung pang pung pang ada la dekat 10 minit

homaigod!!

permainan hari ini ialah mencari perkataan yang eja tak betul
seronok tau main game ni buat mereka2 yang tak dak gheja
yang ada gheja tapi sibuk jugak nak cari perkataan tu, maknanya hangpa makan gaji buta
haha
sama la macam aku

ok, selamat mencari. 

11 comments:

  1. Saya dah jumpa!!!

    Ejaan NAMUM.

    Hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha. clear betol mata encik doc.

    ReplyDelete
  3. bahaya ni.....
    byk penyakit kelenjar prostat sekarang ni, bengkak kanser dll....

    ReplyDelete
  4. aku dah jumpa..............komen oleh daddy ziyyad. so aku dah tau apa yang silap. ha ha.............

    bila nak blagak anak hang kat aku ni!!

    ReplyDelete
  5. kekekekke... memula x nampak.. bila baca dari komen pertama.. OOOOOOOooo.. kekekeekke

    ReplyDelete
  6. x jumpa apa dia. tp nampak yg orang 1st komen tu. baru tau. hihih

    ReplyDelete
  7. lagi info tentang bengkak prostat di SIHAT SELALU - Bengkak Prostat Ancam Lelaki

    ReplyDelete
  8. SALAM,
    BERDOA DIJAUHI PENYAKIT INI.

    ReplyDelete