Wednesday, November 2, 2011

Dik, kau hengat keta akak ni span eh??

Dik, akak tau la kau baru rasa nak up
Tapi jangan la lintas jalan tu macam itik pulang petang
Kemain lagi kau yer, lenggang kangkung
Macam la jalan raya tu ada cop nama mak ayah adik kan

Mula tu akak sabar je tengok adik jalan terkedek-kedek macam tu
Kesian pulak kat adik jalan kaki nak pergi sekolah
Akak pun brek la keta akak pelan2
Teringat pulak zaman muda akak, masa baru  nak up macam adik
Pergi sekolah jalan kaki jugak
Tiba2 akak rasa tacingg dgn memori zaman sekolah akak

Tapi, adik slumber je kan
Lari2 lah sikit, muncung keta akak dah betui2 kat montot adik
Tapi adik haramnya nak berlari2 anak
Jalan jugak macam keta akak tu span
Dan kalo langgar montot adik, takde efek pape kanssss

Sampai tersengguk2 keta akak sebab akak malas nk tukar gear lebih rendah
Bila akan ponnnn adik sekali, terus adik pusing
Siap jeling2 akak lagi!

Dik, kalo pun nak ngorat abg2 navy kat gate tu
Hagak2 lah kan, jangan la sampai akak langgar montot adik yg suci ittewww
Ingat, jalan raya bukan hak milik persendirian
Sayangi montot anda, jangan sampai montot anda senget gara-gara dilanggar keta murah akak.

Jumpa lagi esok ye dik.

11 comments:

  1. grrr....memang bengang kalo org bajet cun ni melintas jalan.....macam angsa sakit kaki...lembapp......tetiba terEmo la plak :P

    ReplyDelete
  2. keluarkan kepala pastu jerit
    woiii!!!

    ReplyDelete
  3. keluarkan signboard sila jalan dengan cepat hahahahahaaa

    ReplyDelete
  4. hang main la laga2 bontot...... lagakan bontot keta hang ngan bontot budak tu..... test power. he he.....

    ReplyDelete
  5. kuitkan sikit bontot tu..

    haha.


    .

    ReplyDelete
  6. luahan perasaan nampak...

    vontot adik..oh adik...huhu~

    ReplyDelete
  7. kalau aku dr jauh aku dh ponnn.biar die malu.jalan pon nak cober ke? mmg naik kan drh aku sia2 je budak2 nih hishh hehe

    ReplyDelete
  8. montot dia dah ada insurans tu.....

    ReplyDelete
  9. dia nak ang langgaq dia, pastu nanti abg2 navy akan lari2 pi angkat dia yg terjatuh tue. Pastu leh mntak nombot tepon. Mcm drama gittew!

    ReplyDelete