Wednesday, November 16, 2011

MALAYWOOD

Gambar kredit to Abang Nara dan Ohbulan

Wartawan : Kak GC


Artis Malaysia dah macam artis Hollywood. Cantik-cantik, dan berbakat.
Body pun lawa. Complete package kata orang Kedah. Keh3x.

Kak Pashah Sandar memang terbukti berbakat. Dengan lakonan yang mantap,
Kak Pashah Sandar memang menjadi rebutan para pengarah. Drama lakonan
Kak Pashah Sandar bersama Botak Juvana
menjadi kegilaan ramai ketika ini. Terbaekkk!!





Ini pose peseng tunjuk ketiak, paha dan betis. Lakonan Adik Mierer Liyano orang kedah kata
so so je lahhh. Kontroversi yang mengglemerkan nama artis baru ni. Daripada isu
pakai baju sampai nak terkeluar tettttttttttttttttt dan sekarang sibuk bercinta dengan Syaho Jazli. Kih3x.





Ni artis tak top langsung. Tapi dulu penah la glemer sikit-sikit, rakan seangkatan Elyani dan Ct Nordiam.
Kahwin kalah Kate Middleton, dapat banglo 5 juta dan kereta maheyyyy.
Baju rekaan Hatta Dolmat ni memang curlassssss youuuu.








Gambar terakhir ni, Kak Zainab Ann Jolie. Bakat kurang, tapi kontroversi
yang lebih. Apa-apa hal, Kak Zainab memang daringgggg habehhhh.






Astaghfirullahhalazim.


HUDUD PLEASE..!!

26 comments:

  1. tang ending tu rasa tak tahan tuuu, hehe... sayang tok nik kat ko!

    ReplyDelete
  2. :) rasa best kat dunia je ni.....hehehe

    ReplyDelete
  3. ngerii kak ain nengoknye...
    dia panas kot pakai kain tutup satu badan niiii....

    ReplyDelete
  4. pastu bila artis luar negara nak dtg malaysia, mula letak syarat etika pemakaian.. artis malaysia tak tengok pulak perangai nok hare macam ni...
    patut ade hudud.. dah supe holly-wood niiii

    ReplyDelete
  5. > KOG :

    ini pujian atau perlian?? hahaha


    > azam :

    hahaha. gamaknya gitu la..


    > Ainnoraini :

    bukan2, tak cukup duit mau beli kain extra. sob3x.

    ReplyDelete
  6. > bujal :

    aummmm.. aummmm...


    > durrah lee :

    itu le paseyyy.. artis luar sebok buat syarat itu ini, pdhal artis malaysia ni lebih dari minah salehhh..

    ReplyDelete
  7. melayu kini tak berapa nak melayu sangat dah... um ~

    ReplyDelete
  8. kak jenab la juara antara juara
    hahaha
    retis melesia ~

    ReplyDelete
  9. xpelah diaorang boleh tongkah umur kot.xmati2 kot.tu yg tak takot dgn hari pmblsan kot.

    ReplyDelete
  10. makin bulat si fasha tu.. nak2 tang perut..kalah perut MDT.. :P

    ReplyDelete
  11. tambah lagi 1..

    Malaysia Boleh..huahuahua

    ReplyDelete
  12. > manje :

    melayu mudah lupa kansss..


    > alien :

    haha. Kak Jenab is the bestt..


    > MDT :

    itu lah, kalo yang dah beranak macam kita ni lain cerita lahhh.. hehe..

    yeee.. Malaysia Boleh!

    ReplyDelete
  13. gua rase nak sandar ke sebelah pasha ...keh..keh..keh....
    anjoli ....gua rase mate gua hari ni x boleh nk tutup plak..ke..keh..keh....

    ReplyDelete
  14. Donia akhir zaman. Bangga dgn berbuat maksiat


    Kasi blur ar ckit tang 'buah' tu. Yg menyinggah kat cni iman nya senipis kulit bawang der. Juling2 mata nengoknyer ... kui3

    ReplyDelete
  15. tengok tu terus ngauummmm
    si bujal...huhu~

    jadi somi dia pun dah takk teruja
    lagi...semua pun orang lain dapat
    tengok juga...kwang..kwang..kwang

    ReplyDelete
  16. blakon sakan.xkn xdk duet mau bli kain kottt hsh xsjuk a dress u cmni time musim tujuh ni

    ReplyDelete
  17. maaf cakap, artis malaysia yang sexy ni lebih layak jadi pelacur sahaja, sebab bakat takda. bakat melacur tu ada. Artis Hollywood sexy & berbakat. Tu bezanya.

    ReplyDelete
  18. alang-alang dah nampak sekerat; awat tak nampakkan semua. dia kan bran ?


    kalau letak gambar yang hak belakang pashah sandar tu,. lagi darrrrringggggg.. kan ?

    ReplyDelete
  19. grrrr..kalau boley semua pun diorang nak bukak kot!!!!!!!!!!! haishhhhhhh

    ReplyDelete
  20. rajin hang google gambor depa noo... sape yg pakai baju pengantin tu. nama sebenar plis!

    ReplyDelete