Wednesday, November 23, 2011

UNTUNG

Fuhhh.. Manyak untung woo..
Mak Emran balik kerja petang kang, terus nak pergi beli bola..
Bagi Emran prektis main bola dari kecil..
Walaupun mengiring pun tak boleh lagi, tapi tetap nak bagi Emran belajar main bola..
Kan orang cakap, melentur buluh biar dari anak buluh lagi..
Dah keras macam nak buat buluh lemang tu nak buat hapa kan..

Untung woo..
Mereka-mereka tu dapat sorang 30 ribu..
Mak Emran kerja bagai nak mati pun tak buleh simpan 30 ribu lagi..
Dengan nak bayaq duit pitipitipu yang tiap2 bulan makin dok naik..
Hmmm...

Emran nanti kalau dah berjaya jadi pemain bolasepak yang hebat
Tolong mama bayaq duit pitipitipu mama ye sayang..
Macehhh..
Keh3x..




"Cita-cita Emran nak jadi doktor macam Daddy Ziyyad tu, tapi mama suruh
Emran jadi pemain bola sepak pulak. Tau la mama gilakan Khairul Fahmi Che Mat dengan
Baddrol Bakhtiar tu. Stress la Emran macam ni".





13 comments:

  1. ajar dia main ragbi la
    sukan utk gentleman
    hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.....sukan yang kaya skit...

    macam golf ke ok gak...
    tennis

    ReplyDelete
  3. Suruh Emran main bola kat Eropah, baru betul betul kaya. Nanti mak Emran boleh bawak Ferrari pergi pasar. ~haha

    ReplyDelete
  4. sian emran~ dah jangan peduli cakap mama.. teruskan cita2 emran tuh yer~

    ReplyDelete
  5. ajaq main aci ligan cukup dah. tengok pesilat indonesia, main sembunyi, lari2 blakang wazir pun leh dapat gold medal.... he he

    ReplyDelete
  6. Bolehlah jadi Ramli yg main utk MU tu nanti yg Emran.

    ReplyDelete
  7. All the best yer emran.. he..he..

    ReplyDelete
  8. masuk AF pun leh kaya gak kan, emran....heheehhhhe ( ehhh..bukan AF dah tade ke hahahaha)

    ReplyDelete
  9. Emran, jom jadi akitek jom. jom la..jom la.... :p

    ReplyDelete
  10. "aiyoo mama......kaki emran tak larat la nak sepak bola laju mcm badrol tu mama...." kata emran kepada mama nya ....hihihi

    ReplyDelete
  11. tak tak tak. jgn main bola je. main tennis sama. kayer woooo hadiah juter2

    ReplyDelete
  12. cumel nye bam bam nih.pipi tu gerammm nyeee :D kissed emran on bhalf of me.

    ReplyDelete