Tuesday, December 20, 2011

SUATU MALAM KUBUR BERASAP

Tajuk filem ni kemahen seram lagi
Tapi lagi seram tengok poster filem ni
Apadaaaa.. Muka Angah Raja Lawak tu tak seram langsung
Cer tengok awek pakai kain batik terlondeh tu
Memang seram

Gambar original yang tak di edit mahupun photoshop
Mengikut kata tuan punya badan kain batik terlondeh
"Kalau tunjuk depan baru seksi, tunjuk belakang yang macam papan ni tak seksi"
Macam tu la ayat tuan badan kain batik terlondeh ni
Di ambil daripada Melodi Tv3 suku


6 comments:

  1. aduhai.. nak tgk pun seram.. malu pun ada..

    ReplyDelete
  2. ye,aku tengok poster die haritu.pehhh!terkesima

    ReplyDelete
  3. Salam Sejahtera
    Blog yang menarik ~~~

    ReplyDelete
  4. cerita dari metrowealth lagik ker?

    ReplyDelete
  5. naper aku tak teruja langsung nak tengok..............??? adakah sebab dia londehkan bahagian belakang yang seperti papan itttewwww?

    ReplyDelete