Friday, January 27, 2012

aku terperangkap!

Berat aku sebelum mengandung 48.5 kilogram

Berat aku masa dah sarat mengandung 65 kilogram

Berat Emran masa diberanakkan 2.96 kilogram

Berat aku sekarang lepas beranak 60 kilogram




Berat mengandung dengan tak mengadung lebih kurang je???

Nampak sangat aku terperangkap dalam badan perempuan mengandung!!!!! Arghhhhh...

21 comments:

  1. hu huuu situasinya sama macam saya...whu waa waaa

    ReplyDelete
  2. Itu baru sekali mengandung. Kalau lepas 4 - 5 kali.... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.itulah pasal.arghhh.. malu dengan mak adam yg selim itu~~

      Delete
  3. banyak la ko. abis aku yg tak penah pregnant ni terperangkap dalam badan sapa pulak?

    hahaha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. tak dapek akak nak jawab soalan ko ni dik. kih3x~~

      Delete
  4. gua syak memang susah nak keluar kalau dah terperangkap.. hanya dengan keazaman yang padu sahaja mampu membolosinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. man, kau jangan gitu. kau kena bagi aku semangat, baru la aku boleh selim melim macam dolu2. kih3x~~

      Delete
  5. Replies
    1. pia, hang kuruih dah. dok takut2 pa plk, perli aku la tu... nyampahssss~~

      Delete
  6. aku rindu kau. serius.
    kirimkan salam sentuhan penuh kasih sayang buat anak ya.
    Muah!

    ReplyDelete
  7. Mek.. Aku rasa hang memang kena diet kaw-kaw nih... gila berat hang 60kg.. tinggi hang bapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah la nak kira BMI aku. hahaha

      Delete
  8. Lupa nak kabor, templet baru hang ni comey arr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. secomel tuannyerrrr kansss?? haha~~

      Delete
  9. Replies
    1. takut apa? takut gemuk?? ishhh.. jgn takut2.. gemuk kan tandanya bahagia.. puihhh.. haha~~

      Delete
  10. dan aku rase dgn tperangkapnye kau nih.dpt la emran adik baru keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. days hang jangan nak merepek sangat nah. aku nak bagi kasih sayang yang tidak berbelah bagi kat emran je dulu. haha.

      *nak rehat sat, tak larat weh. hahahah~~

      Delete
  11. ishk.
    skg ni je aku dah 60 berat badan sama dengan ko GC yang tak mengandung! seram wohhhh. kalau dah ngandung mahu x aku jadik kingkongg. serammmm~ haha

    ReplyDelete