Friday, January 13, 2012

Video yang berjaya berjaya buat saya menangis




Assalamualaikum wbt. Pagi jumaat yang ceria ini dah berjaya buat aku teriak bila tengok video ni. Sob3x. Serius, aku seorang yang cepat tacing. Kalau tengok Bersamamu (dulu2 punya episod), tak sah kalau tak teriak. Aku memang hati tak berapa kental.

Marilah menonton bersama2, sungguh besar bakat yang Allah bagi kat budak ni. Dilahirkan buta, dan dijadikan anak angkat oleh pasangan laki bini yang tak mampu nak dapat anak sendiri. Takmau banyak cerita, serius aku teriak. Anda teriak tak??? Ntah la, terpulang la sama ada anda nak teriak ka tak. Sendiri punya feeling kan.

9 comments:

  1. alamak tak boleh tgk.. tapi akak mmg selalu teriak bila tgk sesuatu yg menyentuh perasaan..

    ReplyDelete
  2. GC..

    betulla..sy tgk..meleleh2 airmata kuar..

    tgk kali ke2 pon sama...touching..

    kurniaan Allah..:)

    ReplyDelete
  3. susah nak loading lah tenet office ni..huhu. tunggu tengok esok kot baru touching..hmm

    ReplyDelete
  4. x leh nangis..sebab kat opis.. huhuhu..

    ReplyDelete
  5. manusia yg tuhan bg kekurangan.pasti DIA kurniakan jugak kelebihan.syahdu betul la tgk video nih

    ReplyDelete
  6. okeh serius tak disangkal lagi.. mmg sedih gilak..

    ReplyDelete
  7. w/p saya lelaki tapi sebak saya menonton klip ini. Itulah kuasa Allah.

    Kita kenalah banyak2 bersyukur dgn apa yg kita ada.

    ReplyDelete
  8. Al > yerrrrr.. emran baik je. pakcik al sihat? hehe

    ReplyDelete