Wednesday, January 18, 2012

wordless wednesday : makan bantal


Rambut Emran terpaksa dibotakkan semula sebab makan bantal.
Maksudnya, rambut naik tak sekata.
Lebat di depan, tapi tidak dibelakang.
Bagus la nak, rambut mak makin banyak gugur, rambut anak pulak makin lebat. Koh3x.


Psttt.. Tak sabar nak buat rambut pacak kat Emran. Hahaha.
Okbai!

24 comments:

  1. anak saya pun macam tu jugak dulu. makan budak! makan bantal ! hahaha

    ReplyDelete
  2. mmg kalo dah makan bantal haruslah kena cukur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer, cukur dan cukur.. sian emran nangis sebab kehilangan rambutnya..

      Delete
  3. Baru anak sorang rambut GC dah mula gugur ke? Kalau ramai mcmanalah agaknya .... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. abeh botak kepala rasanya.. hahaha..

      Delete
  4. makang batal...kami kat ganu punya bahasa la =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. org kedah pun kata makan bantal.. hehe

      Delete
  5. kalo bagi makan beskut bantal dia nak tak? heheh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap la weh. dulu kecik2 suka makan. haha

      Delete
  6. akak pun beberapa botakkan kepala anak sbb cukur bantal tu dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula2 takmo cukur, tp cian org asek kena gelak je. pelik sgt, lebat melampau kt depan. blkg takde lgsg. haha

      Delete
  7. rambut pacak best..nnti leh jadi aaron aziz tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. kacak gila emran kalau boleh buat rambut pacak! haha

      Delete
  8. apa kelas rambut pacak.. dreadlock lah.. baru bob marley.. kah3

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la, mandi wajib pun tak sah! terus lempang laju2 jugak budak ni

      Delete
  9. normal la tu..rambut bayi tumbuh tak sekata...biasanya bahagian blkg kepala yg tak tumbuh2...sbb dok terbaring ja kat bantal,kan...

    ReplyDelete
  10. pergh tgk tajuk gua ingt emran dh strat nak makan bantan td.gile kental budak cumel nih hehhe

    ReplyDelete
  11. Huhuhu...pipi emran pun gua tgk dh mcm bantal...montelnye...,cute ar.....huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. comelnyer dia... mmg seusia mcm ni rambut sng makan bantal... nnti bila dh sekata.. msti tpacak la rmbut tu..

    ReplyDelete
  13. aloloo.. comelnya. gigit bantal 2 balik!!

    ReplyDelete