Wednesday, March 14, 2012

WW: ANAK DARA GOJES


Besaq dah anak dara kakak aku ni
Zahra Safiyya, tahun ni dah 2 tahun
Cucu kesayangan mak ayah aku
Kalau kakak aku tak balik kampung, dok teringat la tok dengan tok wan
Walaupun dah ada anak sendiri, aku tetap teruja dengan Zahra ni
Hobi Zahra menonton Upin Ipin
Sangat suka kalau orang amek gambar dia
Harap2 Zahra membesar dengan sihat, bijak dan jadi anak yang solehah
Amin


 Zahra nak pi makan kenduri


Zahra dan kawan2. Geram tengok aksi Zahra
Budak lelaki pakai baju kuning, tengah hisap ibu jari eh???


15 comments:

  1. alololo...so cute lah zahra nih....secantik nama nya....kiss2 skit...hehehe

    ReplyDelete
  2. alah2 cumeinya
    bila kecik2 pakai tudung nie sweet je kan ;)
    manalahh tok wan x winduu

    ReplyDelete
  3. Cunnya anak sedara awak ni. Boleh booking utk adam ni .... hehehe

    ReplyDelete
  4. haha.budak2..sume yg dorg buat nmpk comel je..

    ReplyDelete
  5. mmg sgt comel.. namanya pun sgt cantik..

    ReplyDelete
  6. haha so cute... budak2 pakai tudung mmg comel.

    ReplyDelete
  7. kejap jer kan...mmng comey ank lu nih...baru jer prasan yg lu baru bersalin taun lepas...huhuhuhu......

    ReplyDelete
  8. comel sgt2 bertudung..'lya pon tringin nk beli tdung kecik utk asya..

    ReplyDelete
  9. hantu kak limah==> lu jgn nak merepek sgt lah, ni anak sedara la weh. anak gua laki2. kecit lagi, baru 7bulan. hahaha.

    ReplyDelete
  10. terima kasih semua aunty2 dan uncle2 yg puji zahra comelll..


    *zahra ni kenan mak sedara dia, tu yg comel tu.. kih3x

    ReplyDelete
  11. salam GC...selamat berkenalan,
    comel2 anak GC...didoakan semoga menjadi anak2 yg soleh & solehah. doakan saya cepat2 masuk wife & mama club ya :-)

    ReplyDelete
  12. budak yg sedang isap jari tu anak Ciknot. Zahra geng ngn depa laani.

    ReplyDelete