Thursday, October 18, 2012

LUNCH TERMURAH ABAD INI...!!!!!

Cadangnya hari ni nak makan laksa ja, sekali kedai laksa tutup. 
Tak makan kang, menggelupoq pulak cacing kerawit dalam perut, so pi je la kedai yang selalu aku pi. 
Nasik macam biasa, separuh sudeh! Malam nanti nak makan lagi. 
Cemana nak dapat pinggang macam Kak Nita (Anita Sarawak) 
kalau melantak macam orang kebuloq kanssss...

Tomyam, ikan kembung goreng besar 3 jari aku, dan kankung goreng. 
Kuah tomyam letak banyak2. Ayaq kosong.
Pakcik tu mai kira, pum pang pum pang total rm2.50 sahaja, TUNAI.

Terima kasih pakcik.
Tak sia2 saya selalu pi makan kat kedai pakcik.
Tengok ni, saya siap promo kat dalam blog.
Wahai pembaca blog yang budiman,
kalau hangpa mai Lumut, singgah la makan
kat kedai pakcik ni dekat belakang stesen bas Lumut.
Dijamin sedap dan murah. 

---------------------------------

 

 Emran berjaya menghempuk dan memisahkan kepala lori beliau
dari badan. Abeh rosak semua mainan. Ingat mak dia keja cop duit kot...



Emran testing baju baru, kawan lama aku bagi. Abaiakan seluaq
kotak2 warna pink itu. Minum susu sambil tengok tv. Terkangkang.
Sungguh tak sopan. 

8 comments:

  1. hahahah. murah kansss.. i like!!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bukan selalu cheqna, dah lama pi makan kat situ, baru hari ni dapat murah..

      Delete
  3. murah bebenor tu, kat manjung mana ada kedai murah camtu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru hari ni ja dapat murah, sllu 4 rggit camtu

      Delete
  4. nanti aku pi kedai pakcik yang murah tuhh!!!

    ReplyDelete