Wednesday, October 17, 2012

WW: GAYA YANG SAMA

Emran memang suka memunggah barang2.
Tak kira baju2 dalam laci ka, dalam raga ka, mesti dia nak punggah.
Tu baju yang dah siap lipat, dia tarik keluaq dari dalam laci.
Laci kat bawah tak boleh kunci.
Lagi la seronok awang ni buat keja.
Meluat nak lipat balik baju2 ni. 
Lepas dia tarik2 semua baju, dia nak masuk pulak dalam laci ni.
 

 Gaya nak masuk dalam laci yang pertama.

 

Gaya nak masuk dalam laci yang kedua.

5 comments:

  1. amboiiii.. ingatkan anak dara jer suka kemas baju.. anak teruna pon sama yer~

    ReplyDelete
  2. kah kah kah...
    kena ikat laci, macam laci2 kat rumah saya!

    ps: uikkk..sudah tukar cat rumah :)

    ReplyDelete
  3. gagah perkasa emran skang.up 1 lg point ke arah ke henseman :)

    ReplyDelete