Wednesday, November 21, 2012

FENOMENA DURIAN CREPE

Durian crepe tu sedap tak? 
Teringin nak rasa la. 
Tapi aku bukan pemakan durian. 
I is like horang putih yu. 
Tapi kalau durian makan dengan pulut + santan tu, yang tu aku makan. 


Rasa macam nak try jugak la durian crepe ni.
 Kalau sedap, mungkin lepas ni aku boleh jadi pemakan durian yang tegar.
Sian laki ku suka makan durian, tapi dapat bini tak makan durian, 
dia nak makan durian pun jadi tak berapa nak selera (agaknya lah).



6 comments:

  1. cheqna pemakan duyan..tapi suami tak makan duyan...

    ReplyDelete
  2. try r makan sikit, bubur durian ke misalnya.. kalau dah di masak bau durian tu x kuat sgt..

    ReplyDelete
  3. hari nih sis dah TERoder sekotak durian crepe.. TER tak pe kan~ x sengaja.. muahahahahhaha

    ReplyDelete