• News

    27 November, 2012

    GIGITAN CINTA

    Ni bukan cerita 18SX atau cerita budak2 baru baligh. Ni cerita pasal gigitan 'cinta' kat lengan emran semalam. Lepas maghrib tu ternampak ada bekas orang gigit kan lengan emran. Aku belek2 lengan anak teruna aku. Sapa pulak yang gigit sampai jadi macam ni? Berbirat merah.

    Nak soal siasat ayah emran, dia tak balik masjid lagi. Hati agak membara jugak bila tengok lengan emran berbirat macam tu. Nampak kesan gigi tu macam budak kecik je gigit. Lepas ayah emran balik dari masjid, terus aku tanya.


    "Papa ada gigit tangan emran tak?"

    "Agak2 la, papa baru harini jumpa emran (sebab one day before ayah emran duty, so dah sehari suntuk tak jumpa emran), tak dak keja nak gigit emran"

    "Papa try tengok lengan emran, ada bekas orang gigit"

    "Budak kat rumah pengasuh la kot"



    Hmmm.. sian emran. Aku pun malas nak tanya pengasuh. Ingat pagi tadi nak tanya, tapi tak terkeluaq plak soalan tu dari mulut aku. Hmmmm..



    8 comments:

    Unknown said...

    sama lah~ anak2 sis selalu dapat kesan.. tapi tak leh nak salahkan sesape.. budak2 kan~ kena plak yg baru dapat kaki.. melasak jer kejenye.. huhuhu..

    cuma sis akan inform bbsitter.. kalo ade pape. contohnye bekas gigit tu.. biar bbsitter amik perhatian sikit.. hehehe

    Dr K said...

    kena alert ni..
    kot la ada lagi lepas ni

    Aida Azryn said...

    huhu. try tanya pengasuh tu.

    Days said...

    sape plak yg berani geget lengan budak hensem nih.hangin aku bace ! lu tnye je der.mungkin pengasuh tu tlepas pandang

    Siti Noor Aminah said...

    kalau kesan jatuh tu ok la sis, boleh la kita assume yg anak kita ni buas, then terjatuh.

    ni bekas gigitan cinta.. hmmm..

    Siti Noor Aminah said...

    huhu..

    Siti Noor Aminah said...

    segan lah nak tanya.. kang dia ingat kita tuduh dia tak jaga betul2..

    Siti Noor Aminah said...

    mula tu mmg hangin, rasa nak call terus lepas nampak kesan gigitan cinta tu, tapi rasa tak best plak.. kang dia igt aku ni pesen suka tuduh2 lak..

    Total Pageviews

    My Followers