Tuesday, November 20, 2012

INSTANBUL AKU DATANG

Istanbul aku datang rumah ko, ko takde, pegi mana???

Istanbul aku datang ni, buka la pintu...

Istanbul aku datang nak tuntut hutang, bila ko nak bayar hutang aku daaaa???

Istanbul aku datang bawak nasi kandar feberet ko..

Istanbul aku datang amek ko pukul 5 ok tak?

Istanbul aku datang lambat sikit arini, aku nak pegi basuh kereta dulu..

Istanbul aku datang ofis ko, diorang cakap ko tengah meeting..

Istanbul aku datang sini nak bagitau, aku nampak awek ko peluk lelaki tua kat shopping mall tadi.. Hahhaha..



Istanbul aku datang dah berapa kali ko takde, takpe la, aku balik dulu.. Choww..


4 comments:

  1. kesian kt dia...muda2 dh sewel.kehkehkeh!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. aduhaiiii... nih sebab x dapat tengok atau terlebih tengok??

    ReplyDelete
  3. mana dak anis.
    aku nak gimmifaif dgn dia.
    dik...emran memerlukanmu dik...

    ReplyDelete