• News

    17 December, 2012

    LIFE MUST GO ON + BEDAK ARAB

    Kes kena tipu dengan penipu durjana RAFIEDAH RAMLI tu aku letak tepi, hidup mesti diteruskan. Semangat nak berniaga tu tetap ada. Perempuan penipu ni takkan kaya mana pun dengan duit aku yang dia dah balun. Allah kan ada, esok2 insyaallah, Allah akan ambik balik 'sesuatu' dari si RAFIEDAH penipu ni.

    Allah mesti dah janji kan something yang lebih baik untuk aku lepas ni. Aku sangat2 yakin.

    Aku dengan kawan aku dah jumpa penjual bedak arab yang lain, walaupun harga tak la semurah harga si penipu tu, hahaha tapi ok la. Tak banyak untung yang kami ambik, dapat untung sikit2 cukup laa. Buat modal beli susu + pampers anak. Hahaha.

    Ok, promosi bermula.

    Sapa2 berminat nak dapatkan bedak arab kokuryu, berat 50gram, tone russet sahaja (sesuai untuk yang berkulit sawo matang macam aku), harga aku jual rm50 sahaja. Kalau sekali postage tambah rm6, tapi diskaun singgit, so kalau sekali postage, harga rm55 sahaja. Senang nak kira. Hehehe.

    Mai.. Mai.. Mai.. Sapa berminat nak beli bedak arab kokuryu, boleh pm noh. Boleh email kat siti_noara212@yahoo.com, takpun sms kat 019-empat empat enam tiga enam kosong satu. Hehe.
    Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

    2 comments:

    hanie said...

    mende bedak arab ni GC? hahaha aku pakai bb cream simplysiti sajok. dah lama tak pakai bedak. pesen pemalas. ;p

    Siti Noor Aminah said...

    bedak ni macam sekali dgn foundation la, so tak payah nak tepek2 foundation lagi.. tak gitu.. hehehe

    Total Pageviews

    My Followers