• News

    04 February, 2013

    BERAT SELEPAS 34 HARI BERSALIN

    Rumah aku tak dak penimbang berat, so memang tunggu pi inject Amna baru boleh tau berapa berat aku. Hihi. Excited sebenarnya. Aku tengok muka aku macam kurus semacam (muka je kurus, badan tak kurus sangat). Aku syak mungkin berat aku dah turun banyak.

    So, dengan ini diumumkan, berat aku lepas 34 bersalin dah turun 12kg!! Nak kena turunkan lagi 4-6kg lagi nih. Bukan nak dapatkan figure bentuk kerenggeeee macam Saloma tu, but at least nak dapatkan berat masa bujang dulu. Keh3x.

    Amna pun timbang jugak tadi. Lepas 34 hari, berat beliau naik la dalam setengah kilo. Hahaha. Ok lah tu, naik jugak kan dari tak naik langsung.


    Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

    3 comments:

    Kuasai Minda said...

    Semoga sihat selalu...

    Unknown said...

    pic ibu n bb tak de ke?? :)

    lepakk.com said...

    A ah gambar takda ke

    Total Pageviews

    My Followers