Monday, September 30, 2013

GAME POU

Henfon aku takdak game pou
Henfon ayah emran ada game pou
Ayah emran bengang emran selalu main game pou kat henfon dia
Ayah emran installed game pou kat henfon aku
Lepas tu emran mesti teriak2 nak main game pou kat henfon aku
 
Pagi tadi emran jaga 4.30 pagi
Dia nak susu
Aku buat susu
Lepas minum susu dia cakap "nak icuuu"
Memang aku tau dia nak henfon aku
Aku bagi henfon aku
Dia main game pou sambil gelak2
 
Dekat pukul 6 pagi aku tersedar macam orang tarik laci baju
Lepas tu emran start mengamuk
Aku bangun tengok dia dok mengamuk sakan
Aku tanya dalam keadaan mamai
"Emran, mana henfon mama?"
Dia dok mengamuk lagi
"Emran, mana icuuuu?"
 
Rupanya dia sembunyi henfon aku dalam laci baju
Bertuah punya anak
Mujur awal tu aku dengar orang tarik laci baju tu
Kalau tak sampai fengsan gamaknya aku nak cari henfon aku
Nak miskol pun tak boleh
Sebab aku tukar pi flight mode
Kalau biar henfon aku tu
Sudahnya dia sms orang merata hala
Dia call orang sana sini
Siap whatsapp gambar lantai, gambar dinding
Aduhaiiii...
 
 
 Budak suka main game pou

 
Masa raya aritu.. 
 
Pastikan bateri sentiasa cukup, nanti ini budak mau main game pou
Grrrr...
 
 

2 comments:

  1. kenapa dia mengamuk?? dan kenapa dia sembunyikan hp??
    kalah main game ke? ahhahaha

    ReplyDelete
  2. hai budak main game pou ...macam acik la suke gak main game pou :P

    ReplyDelete