Friday, October 4, 2013

HARI TANPA HANDPHONE

Salam Jumaat.
Hari tanpa handphone. Emran main handphone semalam, main game pou.
Sampai habis bateri. Pagi tadi sebelum nak pi kerja, puas mencari.
Angkat selimut, angkat bantal, angkat toto.
Tilam tu kalau ringan memang aku angkat sekali.
Tapi konfem lahhh.. Tak jumpa jugak handphone aku.

Rasa lain macam bila tak dak handphone
Bukan apa, mana tau ada org call, whatsapp yang penting2
Mau nya pengasuh call bagitau emran demam ka
Mintak dijauhkan la benda2 yang tak elok
Uwaaaa.. Mana handphone aku niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!!!!!!!


Ni pic amna tak berbaju. Terpaksa edit2 sikit, kang nampak kecekcian amna.
Amna dah 9bulan dah.
Makin banyak akal, gigi belum ada
Dah boleh berdiri berapa second lepas tu gedebuk jatuh
Jadi anak yang baik ye Amna
Saayangggg amna

3 comments:

  1. abang Emran hilangkan ke? hahahahaha
    kesian mama dia hilang hp. doa banyak2 moga cepat jumpa hpnye~

    ReplyDelete
  2. kau dah ada anak dua kan kak. aku jugak terkontang kanting single. ah sedihla gini. *kuis kaki kat pasir*

    ReplyDelete
  3. alololo..debabnya Amna..Semoga membesar dengan sihat ye Amna

    ReplyDelete