Thursday, November 14, 2013

CONSULTATION COSTS

Semalam bawak Emran dengan Amna pi Klinik Zarina, Manjung sebab budak2 ni kan dah seminggu lebih batuk2 manja dengan selsema, saja nak suruh doktor check paru-paru depa, takut jugak la kan ada apa2 masalah ka apa. Alhamdulillah, doktor checked, semua clear. 

Doktor tanya nak ubat demam dak?
Aku cakap, tak payah la doktor, kat rumah ada lagi.
So malam ni, no ubat. Yillek!
Hihihih.

Ok, setel, jom balik!!
Aku pun menonong la jalan pi kat kereta, dok tunggu ayah emran awat tak keluaq2 lagi. Masuk balik dalam klinik, tanya awat lambat sangat. Dia kata tunggu la, check dulu kena bayaq ka dak. 
Tengok2, memang kena bayaq haaa. Hahahaha.
Tobat aku malu. Main menonong ja balik, ingatkan tak amek ubat tak kena la bayaq apa2 kan.
Ishhh.. mujuq la tak terus balik, kalau tak konfem malu.
Mana nak letak muka ni haaa.

 Hai gojes semua!!!


 
 Budak ni kan, senyap2 dia pi dalam bilik pakai telekung aku, lepas tu dia macam lemas. Tak jumpa lubang nak masukkan kepala, lepas tu sibuk menjerit. Aku ingatkan apahal dok menjerit. Hahahaha. Lawak emran. Jangan la pakai telekung mama tu.

1 comment:

  1. lerrr.. hahahahaha.
    okeh, lepas nih kena ingat yer. kalo jumpe doc, ade ubat ke takde ke, mesti kena bayar jugak.

    ReplyDelete