• News

    18 January, 2014

    Tempat baru

    Alhamdulillah. 2jan 2014 mula bekerja di tempat baru. Dapat ramai kawan2 Melayu yang sejantina. Haha. Almaklumla dulu aku dengan Kak faz je. Dah lama nak update blog tapi computer kat office ni tak allow nak bukak blogger.com. Hampeh sungguh.


    Aku kat sini status contract setahun je. Lepas ni melepet la cari kerja baru. Lagipun project ni memang dijangka siap 2015. Company ni macam company lama aku jugak ramai expat tapi sini lagi ramai dengan org China, org filipina, org France entah orang apa lagi ntah.


    Bos aku kali ni perempuan. Bos besar sikit lelaki Lebanon yang tak berapa nak mesra sangat dengan aku. Tak macam Marko dulu. Takat wish morning gitu je. Mungkin sebab dia bengang selalu nampak aku kat pantry. Hahaha.


    Aku kat sini masuk kerja 7.30. Sangat gila awal. Kerja sampai 5.30. Hadoiii.. Lama gila! Kesian tengok muka emran dengan amna pagi2. Muka still mengantok nak pi rumah mak pengasuh.


    Abaikan banyak tulisan yang typo sebab aku guna hand phone yang auto correct tu. Nak adjust kat setting tu aku dah penat adjust. Haram aku tak reti. Haha.

    2 comments:

    Unknown said...

    selamat berkerja di tempat baru.. insyaAllah.. rezeki kt mana2 kan~

    Mak Su said...

    menarik gaks kerja dgn berbagai2 bangsa ni.... maksu pernah kerja dgn staf dari sudan, us, britain, china, japan, korea... mmg best :)

    Total Pageviews

    My Followers